Alene på oul? SSHF

Xenalita

Flørter med forumet
Tilgangsansvarlig
❤️Mailykke 2022❤️
Har noen av dere fått lov til å ha med partner på oul? Sørlandet sykehus Kristiansand?
Har virkelig ikke lyst til å gå inn alene.

Jeg hadde time der 8.mai og måtte gå alene. Skulle selvfølgelig ønske at mannen kunne fått vært med, men, jeg ble tatt kjempegodt imot og det var likevel en helt utrolig fin opplevelse. Se frem til timen, selv om du trolig må gå alene!

Jordmor sa til meg at det er mulig å ha med mannen på privat ultralyd hos en aktør i byen her, så om dere har veldig lyst til å gå sammen, kan et tips være å gå der senere. Kanskje kan dere bestille 3D-ultra og gå sammen, så blir det et nytt og spennende møte med den lille for dere begge:happy:

lykke til!

Jeg var på ultralyd på sykehuset i innlandet sist uke, og da sa jordmor at de fra den dagen åpnet for at partner kunne bli med igjen. Men hun sa også at de ikke ringte rundt til alle for å fortelle det, så anbefaler deg å ringe sykehuset:-) kan hende du er heldig å får ha han med<3

Jeg var på St.olavs 8mai, da fikk han ikke lov. Men fikk ha han på FaceTime..! Det var greit, selv om jeg gjerne skulle hatt han der. Vi har jo vært gjennom det før, og han var med på TUL i mars. Har vært på så mange ultralyder alene pga oppfølginga i sist svangerskap, så var ikke et så stort tap for meg. Hadde nok vært annerledes hvis fosterdiagnostikk-avdelingen hadde vært ukjent for meg :happy:

Back
Topp