Alene med to små

Lullaby91

Blir kjent med forumet
Er det noen som er alene med to og kan fortelle meg at det kommer til å gå fint? :p etter mye styr med barnefar det siste året ser det ut som det ikke kommer til å bli noe mer mellom oss. Vi har vært kjærester det siste halvåret men jeg har hatt storebror på 3 alene fordi han har måtte ta tak i livet sitt. Men nå ser det altså ut som det ikke går. desemberbabyen var ikke planlagt og det ble brukt prevensjon og angrepille. jeg tenkte det skulle gå fint siden vi skulle flytte sammen igjen. den gang ei.. Så noen andre som skal være alene med sin desemberbaby?

Jeg har vært alene med mine to fra de var 2 og 3 år gamle. Hatt alene omsorg for dem hele tiden. Det har gått helt fint. Var faktisk en lettelse å bli alene etter mye styr med barnefaren. Vi klarte oss helt utmerket, men rutine er et viktig stikkord for å klare å organisere dagen. Kjøpte meg hus og alt når jeg var alene, så veldig stolt av det. Møtte min nye samboer for noen år siden, og nå venter vi barn sammen. Dette klarer du hvis det er det du bestemmer deg for :)

Var alene med mine 3 barn i 3.5 år. Har nå ny samboer og venter nr 4 :happy:

Det kommer til å gå veldig fint! Var alene med mine to første fra eldste var 4 mnd, nr to ble til ved et uhell. Var alene i 6 år før jeg flyttet inn til han jeg no er gift med. Brukte tiden alene fornuftig, fikk meg en skikkelig utdannelse og koste meg mye ilag med smågulla. Ingen dans på rosene men absolutt verd det. :) ikke noe man ikke greier, om man bare går inn for å greie det! tenker no jeg da! :D

Jeg er ikke helt i samme situasjon, men har en mann som kun er hjemme i helgene. Så jeg er alene om alt ansvar for hus og unger (har 3 og 4.mann på vei) i ukedagene. Jeg var også alene hjemme med de når fødselen med nr.3 startet og 14.dager etter fødsel var jeg alene igjen.

Man blir vant til det og finner triks og gode rutiner som gjør hverdagen enklere. :)

Som hun over så er jeg ikke helt i samme situasjon. Men kjæresten er bare hjemme i helger, og i perioder er han borte opptil to uker. Så er alene med sønnen min hele tiden og nå gravid. Klart det er slitsomt til tider, nå som jeg er sliten pga graviditeten. Men ellers så er det ikke noe stress :) Det blir en vane og det går helt fint :)

Back
Topp