Alene med babyen i 2 uker...

Ida&Linn

Gift med forumet
Uff.. Er så lei meg.. Samboeren min fikk nettop telefon fra oljefirmaet han jobber i om at han må reise offshore på torsdag og blir vekke i 2 uker!. Babyen vår er 11 dager og vi har hatt det så fint nå etter vi har kommet hjem.. Men nå kvier jeg meg sååå grådig til å være alene med babyen.. Tenk om jeg ikke klarer det??  [&o] Noen andre som har/opplever dette?

det kommer til og gå så bra[:)]
du klarer det sikkert kjempe bra.. har du noe familie i nærheten da, som kan avlaste deg litt??
ta i mot all hjelp du kan få i allefall.. [8D]

her var det omvent.. mannen måtte være aleine med tulla ei uke, da jeg måtte tilbringe ei uke på sykehus grunnet kraftig brystbetennelse.. og det gikk veldig bra.. de var jo på besøk da selvfølgelig, men jeg var nok ikke mye til hjelp.. med 41 i feber er man ganske utafor.. [:'(]

kjæresten min reiste når jenta mi var 1 uke og 2 dager.. gruet meg også for å være aleine, men det gikk bra... Lykke til [:)]

Jeg forstår veldig godt at du gruer deg. Jeg også opplevde det. Det var selvfølgelig tøfft men jeg syns jeg klarte meg fint. Til vanlig er han vekke annen hver uke. Men nå måtte han vekk på kurs i friperioden så jeg er 3 uker uten mann. Nå er jo min lille sønn litt eldre. Han er 6 måneder i begynnelsen av neste måned men det er ikke noe særlig å være alene. Så det står stor respekt av alle de alenemødrene som oppdrar ungene sine alene. De er jeg veldig imponert over.

D går så fint atte ska du bare se!![:D]
E aleina me mi lille snuppa, å d har gått kjempefint!!

jeg også kvier meg til å være aleine med gutten.mannen min blir borte annahver natt så det er ikke 2 uker akkurat men blir litt skummelt å ha aleineansvar!!! hvis det blir krise så får jeg ringe mamma..

Takker for svaret, jenter. [:D] Godt å vite at jeg ikke er den eneste som må være alene med ny baby og alt. Hjalp masse! Dette skal nok gå så fint så [:)]

Hei Linn_83 [:)]

Det kommer til å gå bra skal du se.
Jeg er helt alene hele tiden jeg, men jeg valgte det jo selv også da.
Syns ikke abbort var noe allternativ, å det er jeg utrolig glad for idag som jeg har lille Markus.
Han er snart 6 uker og det går kjempebra, må vi......så må vi [;)]

Lykke til  [:D]

Hei på deg [:)]

Dette klarer du så fint at. Samboeren min reiste offshore i
ei uker da Adrian var 1 uka og 3 dager. Det gikk bra, men
eg må innrømme at det var godt når han kom heim igjen.
I går kom han heim etter ei ekstra uke ut. Skal være heima i
ei uke, så skal han ut på sine faste to uker. Så eg trur
at eg skal være glad når de to ukene er over. Blir mye vekke
på ein gang[:'(] Men men, sånn e det med den jobben [:)] Trur
faktisk at det e verre for de enn for oss. De går glipp av en del
med den lille.....

Back
Topp