Alene mødre

Carrojenta

Forelsket i forumet
Jeg kommer til og bli alene mor, noen flere her inne? jeg får masse støtte av familien så det kommer til og gå bra:)

Jeg var alene med prinsessen min og det gikk veldig fint. Koselig å få en baby helt for seg selv også

Kjæresten gjorde det slutt 2 dager før jeg fant ut at jeg var gravid. Har mistet for 3 år siden da jeg var 5 mnd på vei noe som bidrar til at jeg ikke klarer tanken på abort. Jeg blir alene med barnet, men får mye støtte fra familien og venner så jeg tenker at dette skal gå bra :) andre har klart det før, da klarer jeg det selv om det ikke er drømmesituasjonen for noen.

Du e kje aleina om å ver aleina ;) eg blir aleina me denne ungen og har ei datter på 6mnd med samme far, me gjor det slutt for litt siden og fant selfølgelig ut rett ittepå at me venta nummer 2 :P eg har vært veldig fram å tebake på om eg sko ta abort eller ei men fekk meg ikkje te å gjørr det å nå e det forseint så e bare å begynna å gleda seg te nurket komme :D men blir travelt me 2små me 1års mellomrom! :P

Back
Topp