Alene hjemme

Olive76

Forumet er livet
Det er jeg nå. Mannens farmor døde onsdag og begraves lørdag så det ble litt fort avreise. Men bra de får være sammen!

Måtte flire litt av Gustav som skulle forholde seg til at oldemor var død. Så på litt bilder av henne og snakket om hjertet hennes som var dårlig. Etter en stund kommer det så: "er det noen som har skutt oldemor?"[8D]

Ellers har mannen hatt ungene alene i natt ettersom jeg var på kurs med jobben. Det gikk strålende til tross for at Malte med meg i nærheten er konstant natt-puppegal. Så det er altså håp om at han overlever uten konstant pupp!

Men i kveld får han det som han vil. Han har nemlig feber.

Så jeg nyter den stille kveld og får en actionfyllt helg med mine to små gutter.

jeg smiler sånn av trådene dine jeg.. du skriver sååå morsomt.. [:D]

nyt tiden alene hjemme snuppa! trist og høre om olderfaren til guttene.. kondolerer![:)]

må si meg enig med Trillemor her ja - du får meg til å trekke på smilebåndet av de merkeligste ting.

Håper du og gutta får en fin helg!

Kondolerer med oldemor.

Julie sin oldefar døde i fjor høst, og hver gang vi kjører forbi kirka så begynner hu å prate om at oldefar bor der, i kirka..
Andre ganger har vi laaange samtaler om hvilken oldefar det er som er død, og hu kommer fram til at det ikke kan være noen fordi alle er jo pappaen til noen..
Er ikke så lett å forholde seg til dette med døden..

Kondolerer med guttenes oldemor, alltid trist å miste noen.

Må si meg enig her, du får frem latteren i meg også med trådene dine[:D] En humørspreder er du[:D]

Jeg er så fan av barnas tolkning av livet!! Helt fantastisk!!![:D][:D]

Back
Topp