alene hjemme

~~KASI~~

Glad i forumet
flere som sitter hjemme mens sambo er ute å koser seg?

Standard her, synest d er skummelt urettferdig...

Nei, her er det begge som kjeder seg...
Han orker ikke dra uten meg mens jeg kan ikke vente til å
dra ut uten han[8D]

noen dritt, vi er begge arbeids ledig men har får makk i ræva av å måtte vere hjemme en hel dag...

eg må vere hjemme å gjøre alt når han farter rundt hos vennene sine mens mine venner avskriver meg for eg aldri orker å gå ut

ORIGINAL: ~~KASI~~

Jepp sånn er det her også..Sambo og jeg var ute sist helg,og så var vi begge bedt i 40 årsdag i kveld,men jeg måtte være hjemme med snuppa siden hun er blitt syk.Så han dro alene..

Sambo er med kompisene i kveld, hvilket jeg synes er helt greit.

Det er rett og slett godt å være alene hjemme innimellom.
(Enehersker over fjernkontrollen...) [:D]

Vi var innvitert i 35 årsdag i går,men jeg ble hjemme for jeg sliter så med kvalme på kveldene,så samboeren gikk alene. Kvart på åtte i dag tidlig kom han hjem,han hadde sovet
på badegulvet hos sin søster,og kastet opp på hele badegulvet der,så hun måtte vaske da hun våknet i dag tidlig.Han hadde hatt det så kjekt hele kvelden,vært i godt humør,danset og spilt musikk hele kvelden,men på slutten ble han så dårlig,han hadde drukket nesten 3 rødvinsflasker,og hadde ikke drukket på 1,5 år,så det var nok derfor han ble så dårlig. Han tålte mer enn det før. Så med andre ord,er jeg glad jeg ble hjemme og glad for at han sov der,så slapp jeg å vaske etter han[:D][:D][:D][:D] Men han har vært skikkelig dårlig i dag,og sa han aldri skulle drikke igjen[:D][:D][:D][:D]

Jepp jeg sitter oxo hjemme alene... Sambo er ute, men han er dørvakt da, så han har jo ikke den samme kosen... Men han treffer jo folk da *litt misunnelig i kveld*

nooo her er sambo hjemme, ligger og ser film!

han hadde ikke fått lov og gå ut i dag faktisk! [;)]

ORIGINAL: FrøkenBast

Jeg er sjeldent hjemme alene i det hele tatt på kvelden, faktisk så mye at jeg alltid gleder meg hvis samboer skal være borte på kvelden.
Da kjøper jeg inn kyllingvinger og bare koser meg alene når Sebastian sover.

Ja eg og må finne meg en go hjemme alene hygge kveld/dag/morgen[:D]

sambo va ute på fredag! så i går kosa vi oss i lag!
hata at han fær ut, bli så kjedli til me da!

sånn er det ofte her å . men når mine penger kommer nå neste gang er det min tur!!!!!
(for første gang siden 05...)

ORIGINAL: Arize

sånn er det ofte her å . men når mine penger kommer nå neste gang er det min tur!!!!!
(for første gang siden 05...)

Må kose deg kjempe kjempe mye

alene hver kveld jeg..[8D]
så dere med samboere som går ut kan bare komme her å holde meg med selskap[:D]

Back
Topp