alene hjemme igjen

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Da måtte mannen til Oslo på møter.. Skulle bare være fra i dag til i morgen,men så ringte direktøren å sa de måtte bli til lørdag.. Huff,2 netter alene hjemme.. Gruer meg litt etter prosjektet sist gang.. hehe.. Huff,er ikke noe redd av meg.. Men når lillegull har vanskelige netter,naboen har innbrudd mens jeg ser på,det er kaldt i et stort hus da er det ikke noe gøy å være alene..

Lurer på å ta meg en spa-kveld å pleie meg litt.. Men kjenner jeg meg selv enner jeg vel opp på BV og "roter" bort tiden helt...

Har noen noe spa (son jeg kan klare hjemme selfølgelig) tips og noe snaks tips til meg son hjemmealene tiden blir litt mer selvpleie tid i stede for kjip..???

[:D][:D]

hvis det hadde vært meg, så hadde jeg laget den BESTE maten (eller bestilt) jeg visste, kjøpt gotteri og rigget meg til i sofaen med strikketøyet og hørt på lydbok og kooooost meg[:D] Og et lite glass rødvin[;)] Kan jo fint kombineres med hårkur, ansiktsmaske osv!

Her tårer jeg.. siden d kun er dere stavangerdamer som vet hven jeg er.. hehe.. Har jo aldri lagt ut noe bilde her så tviler på noen pemenstruelle damer kommer og tar meg.. Men skriver ikke på Facebook... Såpass mye film har jeg sett.. hehe..

Tusen takk for masse tips... Skal nok rigge meg til her[:)]

skal sitte og nistirre på gotteskuffen.. (kan ikke smake det går ut over spaniakroppen hehehe)

Skal forresten holde dere oppdatert om noen kommer for å drepe meg[;)][:D]

Spatips: Har du grov-salt? I så fall kan du skrubbe kroppen med det. (Var på spa for ei stund sidan og vart ganske overraska over at dei brukte hav-salt!) Eller du kan bruke havregryn som skrubb. Har ikkje prøvd det, men las det i eit ukeblad. Kan og brukast som ansiktsmaske saman med yoghurt naturell..

Snacks-tips: Div oppkutta grønnsaker og god dip. Bruk yoghurt naturell, det er betre enn rømme..

Hugs masse levande lys, god musikk el ein god film, så er åleine-kvelden i boks!

Back
Topp