Alene hjemme i morgen...

*Stella*

Forumet er livet
Ja, altså, jeg er jo sånnsett alltid alene hjemme, hver dag, bortsett fra helgen. Alene med Harald altså.

Men, jeg ser jo da alltid frem til når mannen kommer hjem. La så være at jeg kanskje henter ham på flyplassen klokka halv ni, ja da måtte jeg bare "holde ut" til åtte da, 12 timer etter vi sto opp, før jeg kunne putte oss i bilen og hente ham.

Men i morgen, da skal vi stå opp alene hjemme (mannen skal ta toget 6.17, så han må gå hjemmefra før seks) og være alene. Hele dagen. Og kvelden. Og natta. Og når på tirsdag han kommer hjem er uvisst, forhåpentligvis kanskje litt tidelig.

Husj, jeg misunner ikke dere som er alene, eller de med menn som er bortreist på jobb i lange tider, jeg gruer meg jo til bare et døgn alene hjemme jeg... NATTA skal jeg for all del klare, å sove er jo ikke noe problem, da sover vi da. (og er Harald vanskelig, så er det god plass til oss begge i dobbeltsenga) Men kvelden.... jeg gleder meg ikke til kvelden alene hjemme nei... Men vi klarer det nok, gullungen og jeg :)

ORIGINAL: Mariet

Klart du greier det snuppa! [:)]
Håper at du og Harald kooooser dere!
Så blir det jo dertil godt å få mannen hjem igjen etterpå da

DET har du rett i.

Selvsagt klarer vi oss, og antakelig koser vi oss. Håper han ikke får sånn hyle-periode da, da er det veldig godt å ha noen armer å bytte med. Men selvsagt klarer vi oss. Men godt å få mannen hjem blir det nå. Jeg sover best når mannen er der, og Harald elsker at pappa'n tuller med ham! (Også er pappas brystkasse god å sove på når man er urolig... Da funker ikke mamma på samme måte, puppene lukter mat og distraherer, selv om man ikke er sulten...)

Jeg er stort sett hjemme alene med TO barn jeg da, og det er ingen dans på roser i det hele tatt, tar sikkelig på oss alle sammen. Så ikke noe å anbefale å være alenemor!

Som jeg sier, all respekt til de som gjør dette hele tiden/ofte.

Pinglen meg gruer meg til bare et døgn... Men det går nok bra.

Har vert aleine i over en uke nå, og det går kanskje en uke til, før mannen kommer hjem! Han jobber offshore.. Går seg til det der vettu! Sikker på at det går strååålende... [;)] Lykke til vertfall! Har forresten òg stor respekt for aleinemødre!!

Jeg er alene med barna nesten hver dag,hun eldste er hos pappn sin annen hver helg og hver onsdag og har barnevakt på thea ca 1 gang i uka i 1,5 timer d jeg har kjøretime..syns det går veldig bra..men jeg vet jo ikke annet.
tror det er verre når man er vant til å være to,man lager jo rutiner som man er 2 om..
Håper du får en rolig fin kveld og det blir sikkert godt å få mannen hjem igjen..

Det klarer du nok kjempe fint skal du se, tror nok det vil gå strålende jeg [:D]

Back
Topp