Alene fra i morgen

x1xtonje07

Forumet er livet
jepp, da flytter sambo ut, og jeg blir alene med to barn fra i morgen... litt rart, men vi er vel enige om at det er det beste.
Vi er heldigvis fremdeles gode venner, og vi har kommet fram til gode løsninger angående både deling av ansvar for barna, og hvordan vi skal fordele tingene våre, sånn at begge får det vi trenger. Ser ut som han flytter et stykke herfra da, men det blir nok bare midlertidig til han finner noe nærmere... om han ikke finner noe bra i avisa i morgen da, og får den nesten med en gang [:)]

hvordan er det egentlig? kan han bo her noen dager selv om vi har gått fra hverandre, eller må jeg vente med å levere inn søknader til NAV til han har flyttet ut? [8|]

Åh...det skal bli godt å få oversikt over hele økonomien igjen [:D][:D]

Jeg ønsker deg masse lykke til, håper at alt ordner seg til det beste for deg og barna.... Tror du kan gå på NAV i engan, bare si han må få bli til han har funnet seg en plass å være....

Trist det skulle bli sånn!!! Men om det ikke funker så ar det vell til det beste for dere!!! 

Trøsteklem til deg!!

Oida, tonje. Det var da en trist nyhet... Men det kan være til det beste, det vet man ikke før man har prøvd. Det er selvsagt synd, men slik er det noen ganger. Ingen trøstende ord, men...

Ønsker deg hvertfall lykke til videre, og jeg er helt sikker på at du takler denne situasjonen bedre enn mange andre... Stå på...

Takk for gode ord jenter!! Faktisk føler jeg meg veldig lettet foreløpig - slippe endel mas, og kan styre alt selv [:)] Det blir nok ganske så rart for Emily i begynnelsen, men hun har noen venninner som bor litt hos mamma og litt hos pappa, så hun vet hva det innebærer til en viss grad. Det blir spennende å se hvordan vi klarer oss, men det skal bli godt med mer inntekt enn 5000 i mnd [:D]
Emily er hjemme fra barnehagen i dag fordi hun har vært endel trøtt og slapp i det siste, så da får jeg virkelig prøvd meg alene med begge to hjemme [:)]

nei, her går det faktisk veldig bra i dag, selv om jeg godt vet at det kommer harde dager - men jeg har vært alene før, så det skal jeg klare [:)] Har også familien tre minutters kjøring herfra, så de stiller nok opp så mye de kan [:)]

Ja ja slik kan det gå, men ofte er det til det beste.. lykke til med alenetilværelsen!! Høres ut som du er klar for det Tonje [;)]

Var nede på Nav i sted, men da fikk jeg beskjed om at han måtte ha registrert seg på ny adresse i folkeregisteret før jeg leverer inn søknadene. så nå må han finne seg et sted å bo for at jeg skal få godkjent papirene. litt kjipt da men... egentlig veldig forståelig, siden det sikkert er endel som jukser og sånn..

trist å høre.. håper ting ordner seg for deg nå da

Uff da..Du får ha lykke til!!

Back
Topp