Alene... buhu

Idol, senkveld, potetgull og dip står på menyen her i kveld :D

kjenner godt til magic.. Fant så mange rundt om i leiligheten etter bruddet med exen.. har så mange at jeg kan tapetsere et hel vegg :P
Hehe, så eksen din spiller også eller du? Hvor pleier han å spille?

Jeg er også alene i kveld. Buhu. Kjedelig :P Mannen ute på vift med jobben :P

I kveld skal min kjære på fancy party med jobben.. datteren min er hos faren sin.. og jeg bli alene..
Jeg skal hjem til min kjære, men skal jeg liksom bare sitte der å vente på at han kommer hjem ganske så bedugget i natt?
Ingen av mine venninner kunne møte meg i dag, så jeg blir helt alene..

hva skal dere i kveld?

Deg husker jeg fra terminforumet 2008 ;) Hyggelig å være tilbake, og hvertfall se èn kjent. Vi møttes til og med på Peppes en gang med mai 2008 :D

Anyways… Jeg tar meg et glass rødvin. Og surfer litt rundt. Festing er det lite av.. kan du ikek møte kjæresten senere da? :)

aleinetid er jo topp :) Snop, brus og jentefilm! :)

Håper du klarer å kose deg litt i kveld :D

Jeg har lillesøster (13 år) på overnatting og vi skal se på Pocahontas og kose oss :)

Hehe, så eksen din spiller også eller du? Hvor pleier han å spille?

Han spiller med vennene sine :P jeg fikk være med på lag spilling en gang ;) jeg kaller det pokemon kort for voksne :P haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Deg husker jeg fra terminforumet 2008 ;) Hyggelig å være tilbake, og hvertfall se èn kjent. Vi møttes til og med på Peppes en gang med mai 2008 :D

Anyways… Jeg tar meg et glass rødvin. Og surfer litt rundt. Festing er det lite av.. kan du ikek møte kjæresten senere da? :)

Har du alltid hatt det nicket du har nå? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her kom min store kjærlighet hjem i 12 tiden, ravene dritings og utrolig søt. Har sett han litt full en gang før, men denne gangen tok kaka og hele bakeriet. Han dro av seg klærne mens han utdypet sin kjærlighet for meg. "Du er så søt, du er så fin, jeg har så fin kjæreste, jeg elsker deg, vi er kjærester vi"
haha :D
Han sovna og våkna i dag med dundrene hodepine :P stakars, men han kunne fortsette å sove mens jeg måtte dra meg avsted til jobb.

Back
Topp