aleina

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Dokk som e aleina ka jer dokke om dagane??
Sambo jobbe i nordsjøen så eg e aleina i 2 uker. Før lillemann kom i hus va det enormt ensomt,sjeda meg kver kveld når eg isje va ude på någe. men nå når Jonas har komt i hus fyke dagane avgåre,emye ude å går tur,cafe,besøk osv. einaste på kvellane eg sjede meg sånn. har mak i rauå(sinsykt rastlause) så mi mor seie[:D][:D]

Min mann er mye ute og freser, så jeg blir sittende en god del alene. Han er veldig sent i seng, og sover lenge også.

Har en ødelagt rygg med prolapser og flotte greier. Av en eller annen mirakuløs grunn var jeg nesten problemfri i ryggen under graviditeten.
Nå skal jeg tydeligvis få igjen. Dvs at jeg ikke klarer å bære noe spesielt selv. Bor i 3 etg uten heis, og er derfor 100 % avhengig av at noen kan hjelpe meg opp og ned trappene når jeg skal ut. Klarer ikke bære bagen selv... grrrr....

Så, det ender med at jeg er ganske mye hjemme. Sitter og trykker på pcen - BV og facebook, og så holder jeg på med litt scrapbooking og sånn... Litt kjedelig å være så mye hjemme, men begynner å bli vant til det nå [8|]

Back
Topp