Aldri opplevd før

Minipie

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Det kom masse MASSE slim ut av meg?? Aldri opplevd dette før i mine 3 svangerskap.
Nå fikk jeg en skikkelig dårlig magefølelse :-(

Helt ærlig - har noen opplevd dette?

Det er sikkert bare utflod, og det er helt vanlig. Det flommer over til tider :P

Det er sikkert bare utflod, og det er helt vanlig. Det flommer over til tider :p

Sikkert bare utflod?
Aldri opplevd slik «utflod» før. Det var helt blankt og slimete. Lignet på EL slim i store mengder.

Sikkert bare utflod?
Aldri opplevd slik «utflod» før. Det var helt blankt og slimete. Lignet på EL slim i store mengder.
Jeg har aldri hatt el slim, så har ingenting å sammenligne med der, men ja - ganske sikker på at det er utflod. Det kan være blankt, gult, slimete eller mer vannete.

Du kan ta en telefon til legen om du blir bekymret, det ville jeg gjort. Ikke noe gøy å gå og være redd sånn :/

Jeg hadde slim for noen dager siden, trodde jeg hadde fått el igjen!:D Men var på tul i går (ikke pga slimet da) og der var alt bra. Slimet er borte igjen nå, nå er det mer vannete utflod som jeg alltid har hatt når jeg er gravid.

Har masse utflod for tiden, slimete og hvitt og gørr.

Så ja, sikkert bare utflod. Alle svangerskap er ulike også.

Sikkert bare utflod?
Jepp. Måtte gå med truseinnlegg hele forrige svangerskap pga det.

Dette hadde jeg også for noen dager siden. Ganske vanlig. Hadde det i begge de andre svangerskapene mine også. Så lenge det ikke er blod så er det ikke noe galt:-)

Takk for svar men følte dette var litt unormalt. Og ja, alle svangerskap er forskjellig :-)
Får bare vente å se og håper den dårlig magefølelsen forsvinner :-)

Back
Topp