Aldri mett

Knopp

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Blir aldri mett føler jeg. Småkvalm og sulten hele tiden. Ikke noe oppkast, men sliten og uggen. Er på hyttetur med mamma og pappa. Veldig glad for at de ikke ber meg om å gjøre så mye... Det eneste jeg har lyst til å gjøre når kvelden kommer er å legge meg og sove. Gruer meg til uka og hverdagen:(
Noen som føler det samme?

Jeg har det akkurat likt!! Ingen mat som frister, brekker med ved tanken. Vil helst bare ligge på sofaen. Og i 7 tiden er jeg klar for sengen.
Det går som regel greit på jobb, gjesper bare heele tiden. Og når jeg kommer hjem så blir det som regel sofaen resten av dagen:p

Samme her. Kan spise, for så å 5-10min etterpå väre drit sulten igjen :/ i tillegg er jeg så kvalm at keg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Sykemeldt på andre uka jeg....får nesten bare i meg grønne epler og vann. Ligger på sofaen hele dagen og kjemper mot kvalmen. Når jeg legger meg må jeg ta postafen for å døyve kvalmen og få sove natten gjennom. Håper disse ukene går fort...

Sykemeldt på andre uka jeg....får nesten bare i meg grønne epler og vann. Ligger på sofaen hele dagen og kjemper mot kvalmen. Når jeg legger meg må jeg ta postafen for å døyve kvalmen og få sove natten gjennom. Håper disse ukene går fort...
Åh, så kjedelig... Regner med at det er verdt det til slutt.
Hva jobber du med og har du sagt grunnen til at du er sykemeldt?

Åh, så kjedelig... Regner med at det er verdt det til slutt.
Hva jobber du med og har du sagt grunnen til at du er sykemeldt?
Jeg jobber på kontor, og ja har informert min sjef. ☺ jeg gjør ikke dette for meg selv, men for 5 åringen vår.

Samme her, virker som om kroppen spiller meg et puss med å hele tiden ha sultfølelse :P selv om jeg har spist en stor middag :D

Back
Topp