Aldri mett!

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Har spist til nå 4 knekkebrød med leverpostei og majones til frokost. Bruker vanligvis å spise 1 - 2. Kjenner at jeg kunne hvertfall spist 2 til.. I går til middag spiste jeg en hel middels pizza :/ Etter et par timer var jeg sulten og spiste en stor porsjon med spaghetti. kommer til å ese ut!! Flere som aldri blir mett?

Spiser nesten ikke noe som helst, men går like vel oppi vekt. Ååå vet jo av erfaring at disse kiloene ikke er stort å bekymre seg for heller, di vil forsvinne så snart lillingen er ute. IKKE mist motet damer selv om dere måtte gå opp 100kg! Det vil forsvinne!!!

Veksler mellom kjempesulten og uvell flere ganger om dagen!
Vet kiloene forsvinner, men hadde en tøff fødselsopplvelse sist, og trenger ikke alt for mange ekstra kilo i juli-varmen!!! (Stresser IKKE, er bare litt mer bevisst enn sist!)

jeg spiser mer enn nok, for å holde kvalmen i sjakk, føler meg som en tjokkis allerede
igår laget jeg spagetti til middag som vi spiste sammen med lillefrøkna, og måtte spise en middag nr 2 etter at hun hadde lagt seg..!
ikkeno godteri da, så jeg er fornøyd med meg selv likevel (også på en fredag tilogmed!)
sist gikk jeg opp 16 kg, og da begynte jeg vel ikke å få mage før 4-5 mnd, så vi får se hvordan det går denne gangen hehe.. jeg har allerede bikket 65kg..:p

Jeg blir sulten på formiddagen før jeg får i meg lunsjen på jobb. Men etter at jeg spiser middag, så klarer jeg ikke å spise mer i det hele tatt. Har ikke spist kveldsmat siden jeg ble gravid tror jeg :O Mye smaker pyton, og matlysta er rett og slett borte på kvelden.

MEN! Det kommer seg nok etterhvert, snart spiser jeg hele døgnet tenker jeg :P

Back
Topp