aldri borte fra barnet....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
en venninne av meg har en jente på litt over 2 år.
Og nå er hun gravid i uke 38....

Hun kvir seg voldsomt til å reise på føden, pga at hun aldri har vært en eneste natt vekke fra datteren sin.

burde hun ikke prøvd dette ut litt før termin,sånn at både datteren og hun får følt litt på å være borte fra hverandre??

I teorien.. er bare ikke alle som tenker på hva som er barnets beste kontra sitt eget beste[:)]

tenker litt sånn at hvis de "prøver dette ut" 1-2 netter før hun må innlegges,
så kan jo moren komme til datteren hvis krise.

men når hun er innlagt på føden/barsel så kan ikke mamma komme løpende hvis datteren er hysterisk.

Hadde jo vert en fordel.

Gutten vår hadde vært borte fra meg 1 natt før han ble storebror når han var 3 år.

Når jeg hadde rier, reiste vi til svigers med ham. Jeg la ham i sengen og sang for ham.
Så reiste jeg på sykehuset, fødte og gutten vår kom på besøk på formiddagen.
Han var med oss å spiste midddag p åsykehuset, og så reiste vi hjem alle sammen.
Gikk veldig bra[:)]

(Grunnen til at han ikke overnatter mer borte, er rett og slett at vi ikke har noen til å passe ham)

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

tenker litt sånn at hvis de "prøver dette ut" 1-2 netter før hun må innlegges,
så kan jo moren komme til datteren hvis krise.

men når hun er innlagt på føden/barsel så kan ikke mamma komme løpende hvis datteren er hysterisk.

og vis det blir en såkalt "krise" skal hun da velge å ikke føde?

nei selvfølgelig ikke.
er jo det jeg skriver.
er mindre sjanse for "krise" hvis de er vandt med å være litt borte fra hverandre om natten.

faren kunne nesten ikke ha pappapermen sin når ungen var liten. pga han aldri hadde fått komt til fra ungen var født og til permen hans begynte.
ungen nektet å bli holdt av andre enn mamman. pga hun tviholdt på ungen og ingen fikk komme til...

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

en venninne av meg har en jente på litt over 2 år.
Og nå er hun gravid i uke 38....

Hun kvir seg voldsomt til å reise på føden, pga at hun aldri har vært en eneste natt vekke fra datteren sin.

burde hun ikke prøvd dette ut litt før termin,sånn at både datteren og hun får følt litt på å være borte fra hverandre??

har det litt på samme måte her.. bare mi er 14 mnd.. jeg er jo gravid i uke 36 og ALDRI sovet borte fra jenta mi en eneste gang så gruer meg jeg og til å la mamma ha henne mens vi er der.. men blir nok verst for meg og ikke henne for hun er ikke såå mamma/pappadalt[8D]

Sindre hadde sovet mye borte når vi skulle ha nr.2.. Og godt var det, for vi blei innlagt en lørdag.. Og Maren kom en tirsdag.. Jeg fikk ikke reise hjem pga litt åpning, seteleie og de ville for alt i verden unngå setefødsel i ambulansen.. Så onsdag henta pappaen Sindre så han fikk komme på besøk på sykehuset..

ORIGINAL: Almyrida81

Sindre hadde sovet mye borte når vi skulle ha nr.2.. Og godt var det, for vi blei innlagt en lørdag.. Og Maren kom en tirsdag.. Jeg fikk ikke reise hjem pga litt åpning, seteleie og de ville for alt i verden unngå setefødsel i ambulansen.. Så onsdag henta pappaen Sindre så han fikk komme på besøk på sykehuset..

jeg var innlagt i over 1 uke når mini ble født.
Og hvis det skjer med eventuell nr2, så er jeg veldig glad for at han elsker å overnatte hos besteforeldre.
og klarer helt fint å være aleine hjemme med pappan sin...

Back
Topp