Aldersgrene Stena Line

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Ja, da har det seg sånn at min søster har fått to gratisbilletter fra jobben. Tur med danskebåten høres jo artig ut, men jeg er 24 og hun er 22. Får vi dratt?

Er det noen aldersgrense hos Stena Line?

Var der for litt siden og det er 25 år. så jeg tror da må dere ha med en over 25.

*Prinsessa skrev:
Var der for litt siden og det er 25 år. så jeg tror da må dere ha med en over 25.

Ja, ok. Spiller det noen rolle hvem som er over 25?
Altså må det være en foresatt, eller kan jeg ta med mannen min?

har hørt at det er 25 i helgene,mens i uka er det 18
det holder med at du tar med mannen din hvis han er 25

bondekone skrev:

Ja, mente det jeg også. At det var 25 kun i helgene. 
Er jo kun helger som passer oss også.
Kjipt hvis vi dukker opp på båten og han får komme inn, men ikke jeg. Er jo bare 9 måneder til jeg fyller 25

~peanut~ skrev:

bondekone skrev:

Kjipt hvis vi dukker opp på båten og han får komme inn, men ikke jeg. Er jo bare 9 måneder til jeg fyller 25

Linken jeg limte inn tidligere sier at det er 25 års grense. Siden det ikke var spesifisert noe mer, går jeg ut i fra at det gjelder hele uka. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt en telefon til dem i morgen! Da slipper du å lure mer :)

Fuglen skrev:

~peanut~ skrev:

bondekone skrev:

Linken jeg limte inn tidligere sier at det er 25 års grense. Siden det ikke var spesifisert noe mer, går jeg ut i fra at det gjelder hele uka. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt en telefon til dem i morgen! Da slipper du å lure mer :)

Joda, den linken har jeg vært borti.
Men lurte på om det var noen smutthull. Er jo litt artig at en voksen kvinne som er gift og har barn MÅ ha med seg en foresatt.

Hvis vi kan ha med hvem som helst over 25 så er jo problemet løst.

Hjelper ikke at kun den ene er over 25, har ihvertfall vært sånn før. Den andre må være gammel nok til å være foresatt for at det skal være greit. Men derimot så kan dere søke om disp. :) Det pleier ikke være noe problem, så lenge det gjøres i god tid.

Sendte mail til Stena Line, og fikk dette til svar:

Mest sannsynlig vil dette gå bra, men kan dessverre ikke love det 100 prosent.

Avgjørelsen blir tatt av vaktene nede på terminalen på avreisedagen, men du kan trygt bestille reise.

Vi refunderer dine penger hvis du ikke får lov til å reise.

Syns det er litt rart at de ikke har noen konkrete regler på dette. Alt avhenger av hva vaktene vil si. 

Back
Topp