Aldersforskjell

LilleMy&miniMe

Glad i forumet
Marsboere 2020
Det er nå ganske vanlig at mann er litt eldre enn dama, eller er de kanskje i samme alder..
Men er det mange her som har yngre mann? :)
Hvordan har dere det?

Jeg er sjøl 4 år eldre en samboeren, og for meg føles det kjempe rart å si at jeg er 31og han er 27...
det er nok bare ett tall, og i hverdagen så tenker jeg ikke på det, merker heller ikke noe sånt. Bare når noen spør om alderen...
fex, føler virkelig behov for å nevne at jeg blir fortsatt sport etter legitimasjon på polen eller når jeg kjøpt snus. :hilarious: Så man ser heller ikke forskjellen da...
 
Ps: er jo litt glad for å ha ung kjære, han har mye energi og gir livet mitt mye latter og moro. Er helt sikker han kommer å bli en fantastisk pappa :Heartred
 
Min samboer er to år yngre enn meg, tenker ikke noe over forskjellen, føler egentlig ikke at det er noen forskjell
 
Min samboer er 2 år yngre enn meg. Tenkte litt på det i starten, men nå bryr jeg meg ikke. Aldri noen som har reagert på det heller :happy:
 
Jeg har en mann som er 20 år eldre..
har erfart at jeg «henger» meg mer opp i det enn venner og andre gjør..
er kanskje litt flink å tenke andres tanker :wacky:
 
Min mann er litt over et halvt år eldre enn meg
 
Vi er like gamle, 2 mnd forskjell bare. Syns det er kjekt at han ikke er så mye eldre iallefall, med tanke på at kvinner generelt lever lenger.
Alderforskjell har mest å si når man er ung, når man først er voksne så er det ikke så stor forskjell, men er man 16 og 19 f.eks, så det nok mer å si da gutter ofte modnes seinere.
 
Min samboer er å 4 år yngere enn meg. Husker jeg synes d var litt rart da han var 29 å jeg 33... men nå er han 32 å jeg snart 36. Vet ikke hvorfor men mulig d handler om at vi begge er på tretti tallet :smug: Tenker ikke over aldere. Men vi har d mye moro med d. Han synes at d er kjempe moro å bestille pensjonist billett til meg! IDIOT! :hilarious: Å jeg forteller stadig vekk at han er mitt eldste barn :D
 
Min samboer er å 4 år yngere enn meg. Husker jeg synes d var litt rart da han var 29 å jeg 33... men nå er han 32 å jeg snart 36. Vet ikke hvorfor men mulig d handler om at vi begge er på tretti tallet :smug: Tenker ikke over aldere. Men vi har d mye moro med d. Han synes at d er kjempe moro å bestille pensjonist billett til meg! IDIOT! :hilarious: Å jeg forteller stadig vekk at han er mitt eldste barn :D
Enig, det har kanskje noe med at min er fortsatt i 20årene, mens jeg passerte 30. :hilarious: Rar følelse

Haha, moro din! Trokke min skulle tørre på noe sånt :hilarious::hilarious::hilarious: enda ihvertfall
 
Min mann er 2 år eldre. Og hadde han vært lik seg selv og var 2 år yngre så hadde jeg ikke brydd meg om det heller. :) Vi føler oss nå like gamle selvom han kaller det for en annen generasjon istedet for årskull når han snakker om oss :p
 
Min mann er 5 år eldre enn meg, men vi merker ikke npe til det. Han er mer barnslig og impulsstyrt enn jeg er.
 
Min er bare to år yngre, men fortsatt yngre :happy: Han er 26, jeg er 28.
 
Min mann er 4 år eldre enn meg, tenker egentlig aldri over aldersforskjellen. :)
 
Mannen min er 12 år eldre enn meg og vi har vært sammen i 13 år. Har aldri tenkt på aldersforskjellen. Handler vel mer om hvor man er i livet og hvor gammel man er i hodet. Selv blir eg aldri skikkelig voksen hahaha og mannen er jo en metal fan så haha.
 
4 år mellom meg og samboeren min. Han er eldst!
 
Back
Topp