Aldersforsjell?

LilleBall

Forumet er livet
Mener dere det finnes en grense på aldersforsjell mellom mann og dama? [:)]

Grunn til at jeg spørr er for det er en på 43 som viser stor interesse for meg [8D] Selv syns jeg det blir for ekkelt at han var 20 år når jeg blei født.. Han er 6år yngre enn pappa liksom. Han er en grei og stabil kar tror jeg, men syns uansett det er rart og ekkelt FOR MEG!

Men hva mener dere? Er alder bare ett tall eller finnes det en grense? [:)]

når begge er vosne,og di føler det er rett,med tanke på hvor di er i livet osv.så syns jeg ikke alders forskjeld har noe å si[:)]

Alder er et tall - kjærlighet er en følelse... om du føler at aldersforskjellen er for stor er det nok fordi det ikke sier klikk mellom dere - for hadde du vært interessert hadde du sikkert blåst i hvor gammel han er (alder er selvsagt ikke bare et tall når det er snakk om barn)

Er jo vanskelig å sette ei grense å det, kommer jo ann på personen også.
Men for MEG er 20 år en alt for stor aldersforskjell [;)]

je gføler det må være opp til hver enkelt, MEN, min søster ble sammen med en som var 21 år eldre enn henne, han var da et år yngre enn mamma, 5år ungre enn pappa, foreldrene våre likte det jo ikke, men de støttet henne, de giftet seg, men det varte ikke lenge, aldersforskjellen ble for stor, ho var/er jo i sine beste år, mens han ble liksom "gammel" om du skjønner. de fikk to barn sammen mens de var sammen..   Vanskelig å forklare dette, men min søster var så overbevist om at alder ikke hadde noe å si, men det hadde tydeligvis noe å si... 
Jeg synes det er sært å finne seg en på alder med sine foreldre... Men vi er forskjellige, og alle må gjøre det som er rett for de, ikke tenke på andre... [;)]

For min del så har alder noe å si - foreløpelig [:)]
Jeg føler det ekkelt om noen som er 10 år eldre enn meg sier fine ting eller lignende. Men det kommer kannskje litt ann på personen også. Vanskelig å si egentlig. Jeg er 23, og jeg tror nok ikke jeg ville blitt sammen med noen over 30 i allefall, men det er en ting man ikke vet før man er der. Og følelser kan man ikke gjøre noe med, og man skal jo være lykkelig [:D] Så følg følelsen din [:)]

det spørs egentlig.. alderen både dama og mannen er i..
Ei venninde var 16 når hu var sammen med en på 26, det synest jeg var drygt..
Men når man er oppi 20 årene + og mannen er 40+ så synest jeg at alder bare er et tall egentlig..
Man råder desverre ikke over hvem man blir forelsket i[:)]

Alder er i bynn og grunn bare ett tall, hvis dere liker hverandre burde ikke det være noe hinder.
Men jeg tenker vell litt sånn som deg at det er litt ekkelt.
For min del så er den alderen dere er i nå, helt flott. Men jeg tenker litt på senere i livet, tenke at du er 40 år og ung å sprek, så er han 60 år og begynner å falme på flere måter.

Dette skal ikke avgjøre hva du syns, men eg vil bare si hva jeg tenker. Om dette er en mann for deg, er det bare du som må føle på deg selv om er rett [;)]

ORIGINAL: xlissx

Er jo vanskelig å sette ei grense å det, kommer jo ann på personen også.
Men for MEG er 20 år en alt for stor aldersforskjell [;)]

Jeg har sagt ifra om at jeg ikke er intressert mer enn som en venn, men han mener at alder ikke har noe og si og at vi kunne vært like lykkelig selv om det er 20 år mollom oss.. Vel.. hadde jeg kjent han hadde det vært en ting, men jeg kjenner han ikke. Vet hvor han bor, hvor gammel, hvordan han ser ut.. Thats it! Og som Lenemor sier.. Hadde det vært en kjemi fra min side kanskje jeg ikke hadde spurt en gang om alderen, men så lenge jeg ikke føler noe annet enn at han kunne vært en venn blir det helt feil for meg.. [&:] Men han vil jo ikke høre så blir litt skeptisk kjenner jeg..

Back
Topp