Alder

Jeg er 32 og min kjære er 25, mitt 4. Barn, hans 2. [emoji4] Blir ikke flere [emoji4]

Jeg er 29 (blir 30 før termin), og han er 33. Dette er vårt første barn, så får vi se hva fremtiden bringer. Jeg tenker at to er nok, men han har lyst på tre, så vi får se hva det blir til [emoji6]

Jeg er 29, mannen er 32. Jeg har en gutt fra før som mannen er bonuspappa for, et forsterbarn og nå en på vei som er vår felles. Skal ikke ha flere :happy:

Jeg er 31 og kjæresten er 34, mitt andre og hans første. Vi vil ha to sammen.

jeg er 35, barnefar 36, vi har en gutt på 8,5 år og en på 5,5 år, ei jete på 3,5 år og jente på 1,5 år. venter nr 5 nå i desember og dette er siste

Jeg blir 26 ( på mandag [emoji322]) og mannen blir 28 ( to uker etter termin)
Dette blir vår tredje, men vi mistet vår første prinsesse [emoji173]️
Jeg har litt trøblete svangerskap så blir nok siste her :) mannen sier stopp [emoji85]

Jeg er 26 og samboer er 29, jeg er født i 91 og han i 88[emoji4]
Vi har ett barn fra før og dette blir den siste[emoji4] vi har bestemt at 2 holder [emoji4]

Jeg er 35 og bf er 36. Jeg har ei jente fra før, mens det er hans første barn. Kunne tenkt meg ett barn til, men vet ikke om jeg orker et sv.sk til..

Jeg er 29 (blir 30 i februar) og min samboer er 36 :) Vi har 2 (snart 3) barn sammen :happy:

Jeg er 29 og han er 34 år når vårt første barn kommer [emoji175]

Jeg er 28 og han er snart 25. Dette er vårt andre barn. Vi har bestemt oss for at dette er siste, men har en følelse av at det kan bli et til senere.

Min mann er 37 år og jeg er 36 år. Vi har en sønn på 3 1/2 år fra før. Nå venter vi vårt 2 barn nå i desember.

Back
Topp