Alder

Dugong

Forelsket i forumet
Dette har sikkert vore opp før, og eg veit eg kan lesa det i presentasjonstråden. Men der er det så mange.

Så eg lurer på om de gidd å gjenta kor gamle de er? Eg føler at snittalderen her i klubben ikkje er så høg, hadde vore interessant å sett om det stemmer.

Eg er forøvrig 30 år, blir 31 i oktober.

24, sambo 25[:)]

Jeg er 24[:)]

22[:D]

28 år [;)]

28

Jeg er 29 [:)]

20=)

Mener du å si at dette er fjortissklubben, Dugong[:D][:D]

27! :)

ORIGINAL: Jaybird

20=)

Når eg tenker meg om kan det henda det ikkje er snittalderen som er låg, men eg som byrjer å bli gammal [:D] Eg gløymer også at eg faktisk venter nr 3, fekk eldstejenta mi på 26 årsdagen min. Eg syns det er litt rart å ha tippa 30, i hovudet mitt føler eg det er lite som har endra seg dei siste åra.

Men uansett alder så syns eg det er veldig koseleg å vera her inne!

ORIGINAL: maltesers

Jeg er 24[:)]

ORIGINAL: Dugong

ORIGINAL: Jaybird

20=)

Når eg tenker meg om kan det henda det ikkje er snittalderen som er låg, men eg som byrjer å bli gammal [:D] Eg gløymer også at eg faktisk venter nr 3, fekk eldstejenta mi på 26 årsdagen min. Eg syns det er litt rart å ha tippa 30, i hovudet mitt føler eg det er lite som har endra seg dei siste åra.

Men uansett alder så syns eg det er veldig koseleg å vera her inne!

Jeg bare spøker med deg, vettu[:D][:D].
Men husk; du er bare så gammel som du føler deg. Som er lettere negativt for min del akkurat nå, merker jeg. Tror jeg har blitt 90år i løpet av dagen[:D][:D]

30 her også... [:)][:)] blir 31 i desember...

Back
Topp