febbaby Elsker forumet Septembermødre <3 16 Jun 2010 #1 det står nok på presentasjonstråd osv, men litt greit med en egen. enklere oversikt :) hvor gamle er dere jenter ? :) 23 her!
det står nok på presentasjonstråd osv, men litt greit med en egen. enklere oversikt :) hvor gamle er dere jenter ? :) 23 her!
S *Stella* Forumet er livet 16 Jun 2010 #3 *føler meg gammel sammenlignet med dere* Jeg er 30, fyller 31 lenge før ungen kommer.
J jenta til mamma Forelsket i forumet 16 Jun 2010 #11 ORIGINAL: Speedsjarken ORIGINAL: SunShin 24 [:)] signere denne jeg [:D] selv om jeg fyller 25 føre babyn kommer til [:D]
ORIGINAL: Speedsjarken ORIGINAL: SunShin 24 [:)] signere denne jeg [:D] selv om jeg fyller 25 føre babyn kommer til [:D]
M *MaaD* Glad i forumet 16 Jun 2010 #18 ORIGINAL: jenta til mamma ORIGINAL: Speedsjarken ORIGINAL: SunShin 24 [:)] signere denne jeg [:D] selv om jeg fyller 25 føre babyn kommer til [:D] me 2[:D]
ORIGINAL: jenta til mamma ORIGINAL: Speedsjarken ORIGINAL: SunShin 24 [:)] signere denne jeg [:D] selv om jeg fyller 25 føre babyn kommer til [:D] me 2[:D]
L Låla Betatt av forumet 16 Jun 2010 #20 26 [:)] Og når mest sannsynlig å bli 27 før babyen kommer.[:)]