Alder på mor i 2025

Lillafrosk

Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Denne dukket opp i feeden min på fb, av babyverden.
Tenkte kanskje spesielt på den 40+ kategorien kunne være en motivasjon for de som nærmer seg 40 eller mer, og føler seg alene om det..
I fjor var det faktisk hele 12 stk på 49 år som fikk baby!

FB_IMG_1774459572021.jpg

Den var fin, takk :Heartpink Godt å se at det i fjor faktisk kom så mange som 125 babyer der mor var 44 år!

Håper jeg og blir førstegangs en eller annen gang, blir 40 i år :shy::Heartred
Jeg var gravid som 39åring, hadde blitt 40 i løpet av evt fødsel. Ble funnet trisomi21 på nipt testen, valgte abort... Ble gravid 8-9mndr etter abort. Så det er mulig. Jeg har ikke prøvd føre og bli gravid. Fant drømmemannen litt seint i livet. Så da blei det sånn.
Vi var i kontakt med medicus etter abort, og vi hadde gentest av meg og mann ved RIiksen. De fant ingenting på testen og vi ville prøve igjen, og medicus mente vi burde klare det naturlig etter vi tok fertilitetsjekk der. 3mndr etter den ble jeg gravid. Så det er mulig :Heartpink

Var ei i termingruppa vår for februar som er 50! Og hun ble gravid naturlig

Jeg var gravid som 39åring, hadde blitt 40 i løpet av evt fødsel. Ble funnet trisomi21 på nipt testen, valgte abort... Ble gravid 8-9mndr etter abort. Så det er mulig. Jeg har ikke prøvd føre og bli gravid. Fant drømmemannen litt seint i livet. Så da blei det sånn.
Vi var i kontakt med medicus etter abort, og vi hadde gentest av meg og mann ved RIiksen. De fant ingenting på testen og vi ville prøve igjen, og medicus mente vi burde klare det naturlig etter vi tok fertilitetsjekk der. 3mndr etter den ble jeg gravid. Så det er mulig :Heartpink
Lei for at du måtte gjennom abort, men glad for at det gikk bra til slutt :smiley-angelic003 Jeg blir ikke lett gravid naturlig så er i IVF forløpet nå, har mistet 2 ganger i uke 10 så håper alle gode ting er tre :smiley-angelic001

Alder er ingen hindring :love7

Gravid Juni 2022 ble 39 det året i november, han ble født Mars 2023 samme år som jeg fylte 40

Gravid Mai 2025 ble 42 år november samme år. Hun ble født Februar 2026 og i år blir jeg 43

Herregud, så tenker jeg på hvor trist det er at vi ikke skal ha flere barn. Men, blir jeg uplanlagt gravid så blir det baby.. Selv om jeg tviler på at det vil skje.

Mamma fikk siste når hun fylte 44
Mormor fikk siste når hun ble 47 år

Back
Topp