Alder på besteforeldre

~Blikk~

Elsker forumet
Hvor gamle er besteforeldrene til spirene deres?

Jeg blir litt overrasket når jeg ser besteforeldere som er på alder med mine besteforeldere... Så jeg er litt nysgjerrig på dette

Mormor og morfar er 49 og 54 når babyen kommer. Farmor og farfar 53 og 55..

Mormor 42 Morfar 44 Farfar 53 Farmor 52 ;)

mormor/morfar er 52 og 58.. farfar/farmor 43/45, trur eg ;-)

Morfar er 60, mormor er dø, farmor er 61 og farfar er 66.

Disse besteforeldrene er nok nesten like gamle som dine besteforeldre

Jeg er jo litt sent ute med førstemann (30 år), så mormor er 56 og morfar er 63.
Farmor er 57 og farfar 67.

Mormor og Morfar er 70 aar (eg er 39)
Farmor og Farfar er ikkje i live lengre (barnefar er 57)

Morfar blir 66 år, min mor er desverre borte. Farmor er nok over 80 år og farfar i 70 årene. Men også her er barnefaren eldre en meg, han er 49 :)

Farmor 53 og farfar 58
Mormor 45 og morfar 47

De er et sted mellom 49 og 55 alle sammen :) Og dette er barnebarn nummer to for mine foreldre, det første barnebarnet er datteren min. Søsteren min og hennes samboer diskuterte det for noen år tilbake og endte med å kjøpe hund istedet hahaha men det dukker nok opp noe der også de nærmeste årene... 
For sambo sin familie blir det barnebarn nummer 3, søsteren hans fikk en sønn 5 mnd etter vesla vår ble født :) 

Der er så koselig med barn i familien!!

Her er mormor 52 og morfar 66.. farmora og faren til nr 1 er 68 og 75 år og til nr 2 er de et sted mellom 70-80 år 

Morfaren og bestefaren e 58år, bestemorå 56 og mormorå 55

mellom 49 og 54 alle sammen :)

Her er mormor 58, og mormar døde dessverre for 6 år siden. Farmor er vel 65 og farfar er 75 (barnefar er 37 år, 5 år eldre enn meg) Skulle ønske jeg hadde fått barn før, men det går ikke alltid som man vil selv. Vokste selv opp uten besteforeldre, siste døde da jeg var 12, så synes det er trist...

Mormor 54
Morfar 58
Farmor 39
Farfar 42

Pappa er 51 og mamma er 47, svigers er 57 og 65

bea77 skrev:
Morfar er 60, mormor er dø, farmor er 61 og farfar er 66.

Disse besteforeldrene er nok nesten like gamle som dine besteforeldre

Haha, neida, ikke så "ille"! Snakker 80+. Men så holder bestemor seg så bra at mannen min nekta for at hun kunne bli 80 år i år, seriøst, vi startet nesten å krangleMaks 70 år, det var han SIKKER på!!! 

mormor/morfar - 63/57 (når babyen kommer)
farmor/farfar - 52/55?

Back
Topp