Alder på barn som går halloween

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Dere med barn som går halloween, hvor gamle er dem, og når begynte dem?

Gutten på 7 år skal, men jeg husker ikke når han begynte.
Og så har vi ei på snart 3 år.....
Skal vi ta en liten tur med henne eller ikke

Han begynte å gå når han var 4år :-)

Første gang eldstemann går i år, han blir straks 6 år :)

Vi har halloweenfest og går alle en tur i nabolaget. Ungene er mellom 2 og 7 av de som går men ville nok ikke tatt med 2 åringen om det ikke var for at alle andre skal av barna. Tror eldste gikk første gang med storesøster når han var 4!

Vi begynte ifjor. Da var hun 3 år og 9 mnd. Ikke til å unngå når hun hadde søskenbarna som nærmeste nabo som er 2 og 4 år eldre :)

Han har gått to ganger før. I år er han snart sju, så da stater han vel når han var nesten 5.

Vi har ikke tenkt å gå, og han er snart 4 år. Får se neste år.

Sent from my iPhone using BV Forum

Husker ikke når vi begynte jeg.. tror hun var 3 eller fire. Hun koser seg veldig når vi går rundt. og hun gleder seg veldig til å gå i dag. men det blir ikke med meg, siden jeg er på jobb.. :(

Jeg tenker at for min gutt på samme alder hadde det vært mer skummelt enn spennende, men det kommer jo selvsagt an på barnet. Det er vel litt annerledes når de har storesøsken de vil etterape. Personlig hadde jeg ikke tatt med toåringen med mindre hun ga sterkt uttrykk for at hun ønsket det selv.

Han eldste var 7år og hun yngste 2,5år. Men da gikk hun kun til to naboer, men stas det

Back
Topp