Alder når dere møttes?

Jeg var 17 og han var 25 :D Snart 8 herlige år sammen!
 
Jeg var 15 (fylte 16) og han var 19 da vi først begynte å prate sammen. Møttes første gang sommeren etter.
Ble sammen to måneder før jeg ble 17, har 12års dag som kjærester og 4års bryllupsdag til høsten :rolleyes:
 
19 og han 26, nå 8 år siden og vært gift 4 år i august :love7 Veldig takknemlig og glad jeg møtte han så tidelig, så jeg får flest mulig år med han :rolleyes:
 
Jeg var 19år og han 35år.
Vært sammen i 7år og gift i 5år straks :Heartred
 
Jeg var nesten 21 og han 24 da vi møttes, tok trekvart år før vi ble kjærester. Har vel strengt tatt vært sammen 7,5 år selv om vi ble sammen i mars, da vi hadde et brudd på 6 mnd for et par år siden før vi fant tilbake til hverandre igjen. :p:Heartred
 
Vi møttes da jeg var 20 og han var 22:) vært sammen 9år nå i oktober :)
 
Jeg var 14 og han fylte 16 senere det året :happy: vært sammen i snart 15 år og skal gifte oss til sommeren :love7
 
Vi var begge 27 år, litt over 10 år siden :) tiden flyr bare... Helt utrolig!
 
Jeg var 26 og han 28, vært sammen i tre år nå. Glad vi ikke møtte hverandre tidligere - tror ikke noen av oss var klare for noe seriøst før den tid. :)
 
Jeg var 23 og han var 30:) Vært sammen i 8 år :)
 
Jeg var 22 og han 25, 5 år siden til sommeren, gift i snart 1 år og venter baby nr 3 sammen :)
 
Jeg var 29. Han var 23 :p
 
Jeg var 22, han var 28 første gang vi møttes. Han var i ett forhold med en annen da, gikk vel 5.5 år før vi ble sammen. Nå har vi vært sammen i snart 7 år, gift i 5 år og har 3 barn på ca 4.5 år, 2.5 år og snart 5 mnd
 
Back
Topp