Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SnoopyCat
Jeg kunne tenkt meg ca 2 år mellom dem!
ORIGINAL: Nallepooh
Jeg synes ca tre år (om man er så heldig at man kan velge [;)]). Da er den største så stor at han har fått språk og vi kan kommunisere bedre. I tillegg vil han kunne ta større del i storebrorrollen enn om han var feks ett år, tenker jeg. Så da tenker jeg at det er lettere å takle sjalusi feks. Jeg føler også jeg bedre ville kunne imøtekomme begges behov når de ikke er så tette, enn om begge var veldig små.
Slik tenker hvertfall jeg og mannen. [:)]
Kan legge til at det er tre år mlm meg og broren min, og det har vært helt passelig. Vi har lekt sammen og hatt stor glede av hverandre, så jeg føler ikke det er for lang avstand med tre år.
ORIGINAL: theolin
det er 2 år og 4 mnd mellom mine to, og jeg ønsket å få de såpass tett.
noen ganger skulle jeg nesten ønske vi hadde ventet litt til, sånn at eldstemann hadde vært litt eldre og mer "fornuftig". men håper jo at de får desto mer glede av hverandre etterhvert.[:)]
mellom søstern min og meg er det 3 og et halvt år, og selv har jeg alltid syntes at det har vært akkurat litt for mye.
MEN...ikke alt man kan planlegge...heller ikke kjemien mellom barna.[;)]
og dessuten er det sikkert fordeler og ulemper ved alle aldersforskjeller...