Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hjalp ikke på meg.. Men jeg fikk et godt tips på fødestua med førstemann. Legg deg på alle fire med rumpa i været. Putt isbiter i en brødpose og knus den. Legg posen på hemoroidene i ca 15 min, ha trusa over så faller det ikke utLEs en bok eller noe sånt mens du venter. Etter 15 min legger du deg flatt på ryggen og knip igjen litt av og på i nye ti min. Jeg gjorde dette to ganger om dagen i to dager og hemoroiden ble fra en stor drue størrelse til mindre enn en ert på de to dagene. Der i fra smurte jeg med alcos kun om kvelden og jeg har ikke sett den siden
Og ja, det er noe skikkelig dritt, Thanx da får vi kjøre på med Is i Ræva.
Åsså får vi kjøpe litt sånn Analcoskrem å smøre så får vi håpe at pompen kommer seg.
Dette er verkeleg ein del av medaljens mørke bakside som ingen skal snakke om
merkar eg ikkje vil sei det til mannen eingong ;p
Helt enig!! Det værste var hvordan gubben min fant det ut. Det er det flaueste jeg har vært med på siden.. Siden.. jeg kan ikke huske når..
Jeg har bekkenløsning til tusen og mannen er så snill og masserer rumpa mi, setemusklene, på kveldstid. En kveld hadde jeg nettopp kommet ut av dusjen, hadde da ikke truse på... Så begynte han å massere og da spredte jo rumpeballene seg litt! NATURLIG NOK! Og da så han den... -.- Ikke nok med at han fant ut at jeg hadde hemoroide, han SÅ DEN OGSÅ!! Han fikk ikke massere mer rumpe den kvelden, for å si det sånn... *Flau*
Skjønner d var flaut altså, men nå lo jeg skikkelig godt!!beklager!!
Det er jo enkelte ting vi damer ikke har kontoll over og hemorider er en av dem, det er jo ikke akkurat sånn at vi ønsker oss d
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ei lita prinsesse ventes i april 2013 <3
Nettopp.. Jeg tok meg selv i å komme med unnskyldning på unnskyldning om hvor normalt det var og at jeg ikke kunne styre det og at det sikkert gikk bort etter så og så lang tid osv.. Du skulle hørt. Fant sikkert på unnskyldninger som ikke stemmer en gang. Desperat var jeg!! Han bare flirte han da.. Brydde seg ikke stort, men det hjalp jo ikke detSkaden var gjort den.. Heh..
Helt enig!! Det værste var hvordan gubben min fant det ut. Det er det flaueste jeg har vært med på siden.. Siden.. jeg kan ikke huske når..
Jeg har bekkenløsning til tusen og mannen er så snill og masserer rumpa mi, setemusklene, på kveldstid. En kveld hadde jeg nettopp kommet ut av dusjen, hadde da ikke truse på... Så begynte han å massere og da spredte jo rumpeballene seg litt! NATURLIG NOK! Og da så han den... -.- Ikke nok med at han fant ut at jeg hadde hemoroide, han SÅ DEN OGSÅ!! Han fikk ikke massere mer rumpe den kvelden, for å si det sånn... *Flau*