Alcos anal.....

M*

Forumet er livet
VIP
Fungerer den kremen? For de det gjelder, har dere utvendig eller invendig hemoroider?

Jeg brukte det en ukes tid, uten bedring. Hvor lenge må man bruke det? Jeg glemmer å smøre på sånt jeg, da jeg ikke akkurat føler meg så fresh med rumpa full av krem :smiley-chores020

Er det innvendig så har stikkpillene best effekt :).Er det begge deler så er det best å bruke både og.Må bruke det så lenge som.det står i vedlegget, ellers kan de komme tilbake med en gang. Og så.må du ikke glemme å smøre heller :p

Man føler seg ikke fresh i rompa nei...og aå lukter den skikkelig ekkelt!

Brukte det etter fødselen sist, men kan ikke si jeg følte det hjalp veldig. Ble kanskje litt lettere og glattere å drite :D Men ble ikke kvitt problemet...

Det hjalp ikke på meg.. Men jeg fikk et godt tips på fødestua med førstemann. Legg deg på alle fire med rumpa i været. Putt isbiter i en brødpose og knus den. Legg posen på hemoroidene i ca 15 min, ha trusa over så faller det ikke ut :) LEs en bok eller noe sånt mens du venter. Etter 15 min legger du deg flatt på ryggen og knip igjen litt av og på i nye ti min. Jeg gjorde dette to ganger om dagen i to dager og hemoroiden ble fra en stor drue størrelse til mindre enn en ert på de to dagene. Der i fra smurte jeg med alcos kun om kvelden og jeg har ikke sett den siden :)

Og ja, det er noe skikkelig dritt med is i rumpa, men det er så verdt det. Det er kaldt og ømt, men veldig verdt et forsøk!

Eg tok turen på apoteket og fekk Ac3 comfort eg da, håper det hjelper litt.

Det hjalp ikke på meg.. Men jeg fikk et godt tips på fødestua med førstemann. Legg deg på alle fire med rumpa i været. Putt isbiter i en brødpose og knus den. Legg posen på hemoroidene i ca 15 min, ha trusa over så faller det ikke ut :) LEs en bok eller noe sånt mens du venter. Etter 15 min legger du deg flatt på ryggen og knip igjen litt av og på i nye ti min. Jeg gjorde dette to ganger om dagen i to dager og hemoroiden ble fra en stor drue størrelse til mindre enn en ert på de to dagene. Der i fra smurte jeg med alcos kun om kvelden og jeg har ikke sett den siden :)

Og ja, det er noe skikkelig dritt, Thanx da får vi kjøre på med Is i Ræva.
Åsså får vi kjøpe litt sånn Analcoskrem å smøre så får vi håpe at pompen kommer seg.

Veit ikke hva som skjedde med jeg skrev ihvertfall dette ;)

Og ja, det er noe skikkelig dritt, Thanx da får vi kjøre på med Is i Ræva.
Åsså får vi kjøpe litt sånn Analcoskrem å smøre så får vi håpe at pompen kommer seg.

Dette er verkeleg ein del av medaljens mørke bakside som ingen skal snakke om :p
merkar eg ikkje vil sei det til mannen eingong ;p

Dette er verkeleg ein del av medaljens mørke bakside som ingen skal snakke om :p
merkar eg ikkje vil sei det til mannen eingong ;p

Helt enig!! Det værste var hvordan gubben min fant det ut. Det er det flaueste jeg har vært med på siden.. Siden.. jeg kan ikke huske når..
Jeg har bekkenløsning til tusen og mannen er så snill og masserer rumpa mi, setemusklene, på kveldstid. En kveld hadde jeg nettopp kommet ut av dusjen, hadde da ikke truse på... Så begynte han å massere og da spredte jo rumpeballene seg litt! NATURLIG NOK! Og da så han den... -.- Ikke nok med at han fant ut at jeg hadde hemoroide, han SÅ DEN OGSÅ!! Han fikk ikke massere mer rumpe den kvelden, for å si det sånn... *Flau*

Helt enig!! Det værste var hvordan gubben min fant det ut. Det er det flaueste jeg har vært med på siden.. Siden.. jeg kan ikke huske når..
Jeg har bekkenløsning til tusen og mannen er så snill og masserer rumpa mi, setemusklene, på kveldstid. En kveld hadde jeg nettopp kommet ut av dusjen, hadde da ikke truse på... Så begynte han å massere og da spredte jo rumpeballene seg litt! NATURLIG NOK! Og da så han den... -.- Ikke nok med at han fant ut at jeg hadde hemoroide, han SÅ DEN OGSÅ!! Han fikk ikke massere mer rumpe den kvelden, for å si det sånn... *Flau*

Skjønner d var flaut altså, men nå lo jeg skikkelig godt!!;) beklager!!
Det er jo enkelte ting vi damer ikke har kontoll over og hemorider er en av dem, det er jo ikke akkurat sånn at vi ønsker oss d:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse ventes i april 2013 <3

Skjønner d var flaut altså, men nå lo jeg skikkelig godt!!;) beklager!!
Det er jo enkelte ting vi damer ikke har kontoll over og hemorider er en av dem, det er jo ikke akkurat sånn at vi ønsker oss d:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nettopp.. Jeg tok meg selv i å komme med unnskyldning på unnskyldning om hvor normalt det var og at jeg ikke kunne styre det og at det sikkert gikk bort etter så og så lang tid osv.. Du skulle hørt. Fant sikkert på unnskyldninger som ikke stemmer en gang. Desperat var jeg!! Han bare flirte han da.. Brydde seg ikke stort, men det hjalp jo ikke det :P Skaden var gjort den.. Heh..

Nettopp.. Jeg tok meg selv i å komme med unnskyldning på unnskyldning om hvor normalt det var og at jeg ikke kunne styre det og at det sikkert gikk bort etter så og så lang tid osv.. Du skulle hørt. Fant sikkert på unnskyldninger som ikke stemmer en gang. Desperat var jeg!! Han bare flirte han da.. Brydde seg ikke stort, men det hjalp jo ikke det :P Skaden var gjort den.. Heh..

Tror jeg hadde blitt litt flau keg også, men sikkert en morsom historie for dere nå da;)
Det er jo så typisk oss jenter å synes det er så mye verre enn hva det egentlig er, guttene bryr seg jo egentlig ikke.
Men d er d at det er så flaut for oss;)

HAHAHAHA! :D Her vet sambo at jeg har det, og jeg er veldig obs på at rumpeballer skal være samlet i slike anledninger :p

..men i visse situasjoner..kremt..så kan det hende han glemmer seg og tafser litt baki der...Nå får han streng beskjed om å fjerne hånda hvis han i det hele tatt nærmer seg. HAN bryr seg ikke, men DET gjør jeg! De må rett og slett bort, enkelt og greit ;)

hehe..unnskyld at jeg synes det er morsomt! ,Husker jeg var livredd mannen skulle få vite det før :p Han vet det nå da, men ikke om han skal få se på de..haha!

Hehe, det er helt greit å synes det er morsomt. Jeg hadde nok ikke nevnt hendelsen om det hadde vært mega pinlig fortsatt..:P Vi har kommet oss over det, ja... Men likevel kjenner jeg at om jeg får en hemoroide til nå etter denne fødselen, så får han likevel ikke SE!! Mulig jeg ikke er så redd for å fortelle han det, men han trenger ikke se den altså. Det var jo det som var det værste med hele greia.

Back
Topp