noen flere som tar albyl-E?
Vet dere hvor lenge det er anbefalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
noen flere som tar albyl-E?
Det brukes der mor har hatt alvorlig svangerskapsforgiftning for å forebygge blodpropp i nytt svangerskap.
Jeg går på det nå pga flere aborter med komplikasjoner.... albyl-e begynte jeg på for flere måneder siden, og så begynte jeg på lutinus da jeg fikk positiv test!
Lutinus skal jeg gå på i 30 dager, men albyl-e har jeg liksom ikke fått noe beskjed om... ble plutselig så usikker!
Takk for godt svar!Det jeg har sett her inne på forum, er at de med tilfeller med tidlige aborter har brukte det i første trimester. Men høre med din lege
For at det skal ha effekt på danning av morkake og dens funksjoner skal man bruke det fra før uke 12. (har man morkakesvikt i feks uke 24 vil det ikke hjelpe noe særlig å starte med blodfortynnende første da, men det er ikke relevant og tenke på her da.)
Jeg skal til legen på mandag skal starte på albyl e Pga hellp syndrom for forebygging. Så usikker på hvor lenge jeg skal ta det.
Oi har du?! Forrige gang fødte du før tiden? Og når startet du? Ble nysgjerrigJeg tok min siste albyl-e i dag, 36+6. Har tatt det forebyggende pga hellp/sf i forrige svangerskap
Oi har du?! Forrige gang fødte du før tiden? Og når startet du? Ble nysgjerrig
Jepp. Fødte i uke 32+2 forrige gang på grunn av akutt sf/hellp. Tok tre dager fra jeg følte meg dårlig til ungen var ute. Men var hoven i kroppen og sikkert sliten noen dager før det.
Denne gangen har jeg gått på albyl-e fra uke 12 og ut uke 36. Har hadd ekstra kontroller på st olavs både på poliklinikken og med ultralyd uke 12, 24, 32 og 35 og skal igjen i uke 38. I tillegg har jeg vært ofte til kontroll hos fastlege. Dels fordi jeg var sykmeldt for hyperremesis fra tidlig av.
Så godt og høre!! Din historie var nesten lik som min. Jeg måtte ha akutt ks i uke 32 ble lagt inn dagen før, så skjedde fort med meg også.
Godt og høre fra noen som har opplevd nesten det samme for jeg har endel triste/dumme tanker Pga forrige opplevelse.