Albyl E og klexane

Håpfullen

Blir kjent med forumet
Jeg begynte på disse i begynnelsen av svangerskapet pga. Har hatt 2 MA tidligere...
Er kommet til 9+4 nå, men føler meg ikke trygg.
Har prøvd å lese litt om disse blodfortynnende og andre som har gått på, men føler ikke jeg finner noen svar.

Noen med erfaring? Hvor det faktisk var disse medisinene som skulle til for at det gikk bra?

Jeg begynte på disse i begynnelsen av svangerskapet pga. Har hatt 2 MA tidligere...
Er kommet til 9+4 nå, men føler meg ikke trygg.
Har prøvd å lese litt om disse blodfortynnende og andre som har gått på, men føler ikke jeg finner noen svar.

Noen med erfaring? Hvor det faktisk var disse medisinene som skulle til for at det gikk bra?
Er det grunnet MA? Eller er det funnet årsak til abortene?
Jeg bruker albyl-e, fikk beskjed om at det kunne være bittesmå blodpropper som tettet til slik at det gikk galt, og det skulle blodfortynnende forebygge :)

Jeg går på lutinus og albyl-e. Har mistet to ganger i sa og en gang i MA.

Har fått den samme beskjeden som tuffeluff, angående albyl-e.

Fosteret sluttet å utvikle seg 8+3 sist, som er rundt da morkaken tar over for plommesekken. Legen tror derfor at jeg hadde flere små blodpropper i morkaken, som gjorde at det gikk galt. Jeg får albyl-e for å forebygge [emoji4]

Er det grunnet MA? Eller er det funnet årsak til abortene?
Jeg bruker albyl-e, fikk beskjed om at det kunne være bittesmå blodpropper som tettet til slik at det gikk galt, og det skulle blodfortynnende forebygge :)

Er på grunn av 2 MA. Første var jeg 11 uker ( ma 9 ) og andre gang 8 uker( ma 5)..

Har ikke funnet noe som skulle være gale, eller årsak til jeg mister da jeg har blitt utredet for habituell abort :dontknow
Håper den lille sitter denne gang ihvertfall!

Jeg går på lutinus og albyl-e. Har mistet to ganger i sa og en gang i MA.

Har fått den samme beskjeden som tuffeluff, angående albyl-e.

Fosteret sluttet å utvikle seg 8+3 sist, som er rundt da morkaken tar over for plommesekken. Legen tror derfor at jeg hadde flere små blodpropper i morkaken, som gjorde at det gikk galt. Jeg får albyl-e for å forebygge [emoji4]

Ja det er sikkert derfor jeg og har fått, for å forebygge.
Men lurer på om det har noe virkning eller ikke :)

Ja det er sikkert derfor jeg og har fått, for å forebygge.
Men lurer på om det har noe virkning eller ikke :)

Det kan jeg ikke svare på enda. I følge mens skal jeg være 9+3, men i følge ultralyd er jeg en uke bak. Så på denne dagen sist svangerskap sluttet fosterets hjerte å slå. Sist fikk jeg sterke smerter i et par minutter, har ikke kjent noe til det i dag. Så har et håp om at det funker og at jeg ser et hjerte som banker på ultralyd til mandag.

En venninne har mistet flere ganger, og hun fikk også diagnosen habituell abort. Den siste graviditeten hennes fikk hun diverse medikamenter, der i blant albyl-e, og hun har fått en datter! Velger å tro de hjelper jeg [emoji7]

Går selv på Albyl-e og klexane etter 4 SA og 1 MA. Er 7+4 nå og krysser alt jeg har. Ul i morgen

Går selv på Albyl-e og klexane etter 4 SA og 1 MA. Er 7+4 nå og krysser alt jeg har. Ul i morgen

Jeg hadde UL 8 uker og var så nervøs, det gikk fint og det var første gang jeg så hjerteaksjon på en ultralyd! Så krysser og håper på det for deg og:smiley-angelic001

Har også UL imorgen, så håper at det fortsatt er levende foster! Grugleder meg, er liksom for godt til å være sant :shy:

Det kan jeg ikke svare på enda. I følge mens skal jeg være 9+3, men i følge ultralyd er jeg en uke bak. Så på denne dagen sist svangerskap sluttet fosterets hjerte å slå. Sist fikk jeg sterke smerter i et par minutter, har ikke kjent noe til det i dag. Så har et håp om at det funker og at jeg ser et hjerte som banker på ultralyd til mandag.

En venninne har mistet flere ganger, og hun fikk også diagnosen habituell abort. Den siste graviditeten hennes fikk hun diverse medikamenter, der i blant albyl-e, og hun har fått en datter! Velger å tro de hjelper jeg [emoji7]

Ja det går nok veldig fint! Krysser fingre for deg:angel11
Har UL imorgen så håper også på hjerteaksjon og et fint foster.

Har lest et sted at hvis du har sett et levende foster etter uke 8 så er det 95 % sjangse for at det går bra!:smiley-angelic001

Jeg hadde UL 8 uker og var så nervøs, det gikk fint og det var første gang jeg så hjerteaksjon på en ultralyd! Så krysser og håper på det for deg og:smiley-angelic001

Har også UL imorgen, så håper at det fortsatt er levende foster! Grugleder meg, er liksom for godt til å være sant :shy:

Hvordan gikk det? [emoji4]
For min del så vi et bankene hjerte men det slo seint, 80 bpm...[emoji26] ble satt tilbake en uke også men hjertefrekvensen burde være raskere..

Ja det går nok veldig fint! Krysser fingre for deg:angel11
Har UL imorgen så håper også på hjerteaksjon og et fint foster.

Har lest et sted at hvis du har sett et levende foster etter uke 8 så er det 95 % sjangse for at det går bra!:smiley-angelic001

Takk! Krysser alt som krysses kan for deg også[emoji173]️

Jeg har også lest at det er større sjanse for at det går bra om man ser hjerteaktivitet i uke 8! Gynekologen min bekreftet også dette [emoji4] Håper alt har gått fint på ul i dag [emoji173]️

Hvordan gikk det? [emoji4]
For min del så vi et bankene hjerte men det slo seint, 80 bpm...[emoji26] ble satt tilbake en uke også men hjertefrekvensen burde være raskere..

Det så foreløpig fint ut, ble ikke satt noe frem eller tilbake. Så det var gøy!
Håper og krysser fingrene for deg at det skal gå bra:love017

Samme her. 3 SA og en MA, men med medisiner og tett oppfølging er jeg nå i uke 13[emoji3][emoji1319] Så det er håp[emoji173]️ Masse lykke til!!

Back
Topp