album til den lille :-)

DK82

Forelsket i forumet
Noen som har begynt å tenke på album til baby?

Jeg var å kikket etter fine bøker her en dag og endte med å bestille på nett.
Tenkte å lage album som inkluderer noen få sider fra svangerskapet også, med magebilder, UL bilder og ett par "fun facts".

Album og ett par ekstrating kom i posten i dag - hurra!! Gleder meg til å begynne :D

Jeg har ikke scrapbook til førstemann, så blir nok ikke det til denne heller. Derimot blir det nok utallige vanlige fotoalbum ;-)
Det har jeg nemlig for førstemann :-p

Hadde jeg vært kreativ nok, så hadde jeg nok lagd for begge to nå.. Men jeg er skikkelig dårlig på scrapbook prosjekter :-(

Jeg har prøvd før og ikke vært så veldig god...
Men en venninne har inspirert meg litt, og i det siste har jeg fått til ett par kort med scrapbooking som jeg syns ble ganske bra. Så da prøver vi :)
Trenger jo ikke være "master-scrapbooker" tenker jeg, må bare prøve og se.
Mitt album blir nok ikke like "proft" som venninna sitt, men kjekt alikevel!

Tror i alle fall det er sånt som den lille vil sette pris på når h*n er blitt voksen. :-)

bakemamma skrev:
Jeg har ikke scrapbook til førstemann, så blir nok ikke det til denne heller. Derimot blir det nok utallige vanlige fotoalbum ;-)
Det har jeg nemlig for førstemann :-p

Hadde jeg vært kreativ nok, så hadde jeg nok lagd for begge to nå.. Men jeg er skikkelig dårlig på scrapbook prosjekter :-(

Sign

Jeg elsker scrapbooking, nettopp ferdig med albumet fra bryllupet. Kan nesten ikke vente med å begynne på det til babyen :D

Har kjøpt et i lyst grått til babyen, tenker det er deilig med rolig farge, også kan man pynte masse selv :)

du får poste noen bilder etter hvert.. er alltid spennende å se :)

Lys grått høres fint ut. Den jeg tok er blågrå :) Og ja, tror det er kjekt for ungene med album når de vokser opp, om det er scrapbooka eller "bare" bilder :)

Hvor er det du bestiller på nett?? :) 

maggie91 skrev:
Hvor er det du bestiller på nett?? :) 

dette albumet bestilte jeg på hobbyhimmelen.no. Skulle egentlig ha to men var bare ett igjen i den fargen - så veninna mi som også skulle ha fant ett på ebay isteden :)

Back
Topp