Vesla og jeg har bladd i albumene mine fra jeg var lita, i kveld. Det jeg egentlig ikke har tenkt over før, er at mamma har spart på en del kul info, blant annet helsekortet fra hun var gravid med meg! Den gangen var det rosa.
skjedde noe rart med termin og det da, for ut fra siste menstruasjon hadde hun termin i november, men ul-termin ble korrigert til januar. står noe om tidlig ul pga stor tvil om termin. Hun var 17 da, og det var ikke planlagt, så ikke rart det var litt usikkerhet, men husker hun har fortalt meg at den positive testen jo kom før hun kan ha blitt gravid med meg, så kan jo hende hun mistet og ble gravid igjen med en gang.
Albumene mine "stopper" ca da min tredje lillebror ble født, jeg var nesten 8 da. Men de er veldig fine fram til da, så jeg har ganske dårlig samvittighet over at jeg bare ikke har fått laget ordentlig album til frøkna mi (som er 7,5 år) Tenker det får være barselsprosjekt da.
har en del bilder skrevet ut og datert, og selve albumet klart, må bare få utskrevet resten av bildene 
Bare litt babbel fra meg på kvelden
har dere album fra dere var små? Planer om hvordan dere skal gjøre til deres egne?
Albumene mine "stopper" ca da min tredje lillebror ble født, jeg var nesten 8 da. Men de er veldig fine fram til da, så jeg har ganske dårlig samvittighet over at jeg bare ikke har fått laget ordentlig album til frøkna mi (som er 7,5 år) Tenker det får være barselsprosjekt da.
Bare litt babbel fra meg på kvelden