Albue i magen?

AstroNautet

Elsker forumet
Assistert-jentene
MayDay2021
Datteren min på knapt 3 år klarte å dunke albuen sin i magen min, rett der jeg tror embryoet holder til. Har hatt vedvarende vondt i ettertid, men det er vel ikke mulig for dette å ha noen innvirkning når dette embryoet er 2mm stort og ligger godt polstret der inne?? Er så redd for å miste :( Uke 5+4 idag. Hvis noen har noen lignende erfaringer å dele hadde jeg satt pris på det <3
 
Sniker, baby er så liten og godt beskyttet inn i kroppen din enda, livmor har ikke kommet over bekkenet, så her tenker jeg det er lite sannsynlig at en albue fra treåringen skal føre til en abort.

og om det så skulle skje at du opplever dette nå så er det trolig noe som ville skjedd, albue i magen eller ikke:)

ønsker deg masse lykke til!
 
Jeg tenker også at livmoren har ikke kommet over bekkenet enda, så en treåring klarer nok ikke å skade fosteret. Det ligger helt trygt inni hulen sin :)
 
Embryoet ligger bak skambeinet ennå. Umulig å treffe det med en albue.
 
Det går ikke an å treffe livmor og foster så tidlig, den er så langt ned enda, det går helt sikkert helt fint. Etter hva jeg har lest tidligere er ikke slag eller fall på magen særlig farlig før helt mot slutten når babyen fyller ut livmoren. veldig lenge flyter den fritt i fostervannet, og da skal det mye til før den kan bli skadet.
 
Back
Topp