Albert

Vidorra

Forumet er livet
Assistert-jentene
♡Junigull 2016♡
Hva syns dere om dette navnet?

Kjæresten min elsker det, men jeg sliter litt med at det slutter på Bert...
 
Kunne fint brukt det som navn hadde jeg venta en gutt :) synes det er et veldig fint navn :)
 
Hva syns dere om dette navnet?

Kjæresten min elsker det, men jeg sliter litt med at det slutter på Bert...
Men
Samboer ville vi skulle kalle ungen for Victor dersom det ble gutt. Nydelig navn men slet med å forholde meg til navnet. Måtte til slutt bare si til han at jeg ikke klarte å gi ungen det som fornavn men kanskje mellomnavn.
 
Det hette dokka mi da jeg var lita, men kalte den bare A berten min :D Så absolutt et kult navn ;)
 
Takk for innspill. Det får stå på listen til han kommer ut :) Er kjæresten min sitt favorittnavn.
 
Helt ærlig..? Jeg synes ikke noe om det. Får assosiasjoner til en 64 år gammel butler, eller noe i den duren..
Meeen.. Altså.. det er vel ikke så mange som får slike navn nå for tiden, så det blir jo sikkert "sjeldent" i forhold til hans aldersgruppe.. :)
 
Synes det er fint! :) Vet om en søt 5 åring som heter det! Han er veldig sjarmerende, så det navnet gir gode assosiasjoner for meg! :)
 
Helt ærlig..? Jeg synes ikke noe om det. Får assosiasjoner til en 64 år gammel butler, eller noe i den duren..
Meeen.. Altså.. det er vel ikke så mange som får slike navn nå for tiden, så det blir jo sikkert "sjeldent" i forhold til hans aldersgruppe.. :)

Enig i denne.. Men sa det samme da jeg fikk høre at lillesøsteren min skulle hete Ingeborg. Nå elsker jeg det navnet ❤️
 
Enig i denne.. Men sa det samme da jeg fikk høre at lillesøsteren min skulle hete Ingeborg. Nå elsker jeg det navnet ❤️

Går vel mye på assosiasjoner ;) Det er mange navn jeg ikke har likt sånn veeeldig godt, som plutselig ble mye finere så snart jeg fikk bedre assosiasjoner til dem! :)
 
Går vel mye på assosiasjoner ;) Det er mange navn jeg ikke har likt sånn veeeldig godt, som plutselig ble mye finere så snart jeg fikk bedre assosiasjoner til dem! :)

Ja, den kjenner jeg meg veldig igjen i. Navn som jeg assosierer med negativitet i egen barndom (ble mobbet) er totalt utelukket her blant annet.
 
Back
Topp