Akutt tissetrang..?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Bare lurer på om det er flere maimammaer som opplever plutselig tissetrang? Jeg våkner om nettene av helt akutt "sprengt" blære, men etter noen sekunder roer det seg. Er det den lille som tuller med meg? Jeg har passert 17 uker. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

du er ikke alene der nei ;)

Akutt tissetrang på natten, det sprenger skikkelig på! Må bare springe på do, så fort innimellom at jeg kjenner jeg er litt svimmel når jeg kommer frem :P

Eg er heldigvis ikkje plaget om natta. Meen fet går fra å ikkje måtte på do i heile tatt, til å plutselig måtte veeeldig. Eg kan sitte i ro og kjenner ingenting, men når eg reiser meg og går så bør det vere eitt toalett i nærheten for då er det kriise :-P Hehe, rart..... ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg føler jeg går ekstremt ofte på do, både dag og natt! Og jeg er bare 15+3, hvor skal dette ende? hehe :) Har egentligt gått på do ofte utenom graviditet også, men nå blir jeg stresset av å være et sted hvor det ikke er toalett rundt meg ;P

Samme her..Legger meg i 23-24 tiden, og våkner ofte en gang midt på natta i 02-03 tiden og når jeg skal opp kl 07 for å på jobb så er det ganske akutt igjen :excited001

Back
Topp