Akutt sult

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Andre som opplever akutt sult? Vanligvis blir jeg gradvis sulten. Men nå kommer det akutt. Fra å ikke være sulten i det heletatt til at det rumler i magen og sulten er intens. Det går aldri lenge mellom måltidene.

Ja! Kan være kjempekvalm, så plutselig slår sulten inn, og jeg må ha mat NÅ.. Så blir jeg kvalm igjen med en gang om jeg ikke spiser..

Ja fy søren! I stad måtte jeg løpe inn på lunsjrommet på jobb for å finne en brødskive. Da hadde jeg jobbet kun to timer og vanligvis spiser jeg ikke før etter fire. Så nå er visst matlysten på plass....

Samme her. Kvalm, kvalm, kvalm, SULTEEEEEN!!!!, kvalm, kvalm osv.
I dag har jeg faktisk vært lite kvalm, bare ekstremt sulten hele tiden. Spiste akkurat varm lunsj på jobb, og ble kvalm i noen minutter etterpå, og så ble jeg akutt sulten igjen. Skjønner ikke hvordan det er mulig når jeg akkurat har spist masse ....

Akkurat samme her! Har ikke turt å gått på vekta etter jeg fant ut jeg var gravid.. for jeg trykker jo pina med mat i tryne hele tida! :p

Hepp! Sitter å gafler i meg as we speak!

Akutt sulten hele tiden.. spiser meg god og mett, og går ikke lange stunden før eg blir akutt sulten igjen! føler eg gjør ikke annet enn og spise...

Haha, så mange i samme båt, det er så godt å se!! Konstant og veldig akutt sulten nå for tida ja... Var ute å spiste tre retter i går, en halvtime etter jeg kom hjem var jeg klar for ny middag....

Back
Topp