Akutt smerte i hoften...

18 mai :)

Flørter med forumet
Har de siste månedene hatt litt vondt i hoftene når jeg sover på siden om natten, virker som smerten er i hoftekulene. I natt våknet jeg opp med en intens krampe i foten, det skjøt utover foten og var utrolig vondt å flytte på seg. Den var heldigvis bedre i morges og virker som om det blir bedre av å gå på den. Er ellers veldig myk i kroppen og har ikke vondt i ryggen. Har ikke hatt problemer med bekkenet og tenker at det sikkert ikke er det siden det blir bedre med bevegelse (Ved bekkenløsning blir vell en værre ved bevegelse hvis jeg har forstått det riktig?). Andre som har lignende smerter?

jeg har slik at jeg blir øm (på en måte) viss jeg har lagt for lenge på en side, og det gjør ofte veldig vondt. 

Det er ikke umulig at det er bekkenet, selv har jeg mest vondt "mellom" bena og må ligge med pute mellom bena for å ikke få følelsen av å bli delt på midten når jeg står opp. :-s Etter å ha ligget hele natten blir det bedre av bevegelse, men om jeg må stå og gå for mye i løpet av dagen så blir jeg helt "av" i hele bekkenet.

Jeg har hatt slike smerter i hoftene i begge svangerskap. Virker ikke som det har noe med bekkenet å gjøre for i forrige svangerskap hadde jeg ikke bekkenløsningssmerster som jeg har denne gangen..
Disse vondtene forsvinner en liten stund etter fødselen, gjorde vertfall det forrige gang :)

Jeg sniker fra juli, termin 2 juli. Og jeg har veldig like smerter. Blir jeg liggende mer enn en times tid på ene siden, våkner jeg med smerter nedover foten. Blir bra når jeg reiser meg opp eller legger meg en stund på rygg. Har antatt at det er en nerve som kommer i klem nederst i ryggen, derfor at det stråler nedover. Har heller ingen former for problemer med bekkenet utenom.

Jeg har hatt slike smerter om natten fra ganske tidlig i svangerskapet. Veldig vondt å snu seg, så jeg våkner hver gang. Det er nok i bekkenet ja. Men jeg merker lite til det på dagtid for det.

Back
Topp