Akutt oppkast

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Hei, er det noen fler som har slitt med akutt oppkast under eller etter måltid? Jeg rundet uke 17 i går/i dag og har plutselig de siste dagene begynt å kaste opp igjen helt uten forvarsel. Rekker ikke toalettet en gang før alt vrenger seg..
Noen med erfaring eller har opplevd det tidligere?

Hadde nesten dette idag, hadde spist litt og skulle bare ordne noe og ete videre- og kjente at alt holdt på å komme i retur.
Lurer veldig på hva det kom av altså... veldig rart.

Nå var det samme greia igjen til kveldsen, etter noen bit så blir jeg brått kvalm.... sånn på nippet til å spy.. merkeligt...
Håper det er over til i morgen....

Kasta opp 18+1, var sein med å spise frokost. Var tidligere litt små kvalm om jeg ikke spiste noe så raskt som mulig om morgen. Trodde det var over.

Jeg får det om jeg spiser «feil» mat på tom mage! Min mage reagerer på for søt mat eller for syrlig mat:chicken:

Leste at bivirkninger av medisinene for uvi er kvalme her, får sånne kast over meg. Huff så slitsomt

Hmm ja rart med det. Litt bedre i dag, klart å holde på maten til nå. Håper det er forbigående, var liksom akkurat begynt å få energi og matlyst igjen..

Back
Topp