Akutt og ekstrem hodepine

FrkLykke86

Glad i forumet
Novembergull 2017
Har vært skikkelig forkjøla i ei ukes tid nå (og egentlig de siste 6 ukene - litt av og på i kraftighet[emoji85] )
Men i går etter jobb dukket tidenes hodepine opp. Det kjennes ut som om hodet regelrett skal eksplodere - og spesielt når jeg hoster. [emoji31] Og det er bare på venstre side. Starter i neseboret, opp via øyet og går bak øret. Stikkende smerte!
Tenkte at det først måtte være bihulene, og da funker det med Paracet og søvn.. Men nei, ikke denne gangen. Våknet etter 2 timers søvn i natt med dundrende hodepine. Tok 2 Paracet. Sovnet etter utmattelse etter 2-3 timer, våknet igjen med tidenes verste hodepine.
Ringte føden og jordmora der var i tvil, så måtte ringe igjen litt senere å snakke med noen mer erfarne.

Andre som har hatt det slik? Og er det grunn til bekymring? Google hjelper ikke akkurat på å berolige meg [emoji12]
Mye - kanskje litt veeel mye - liv i magen, både i går, i natt og i dag.

Jeg hadde det sånn en periode. Legen sa det var svangerskapsmigrene. Ingenting av smertestillende hjalp. Får håpe du får no svar senere :)

Kom akkurat fra legevakten. CRP på over 100 så er en infeksjon i kroppen iallfall. Fikk penicillin kur i og med det er 7ende uken jeg er dårlig. Får håpe det hjelper for nå er jeg L E I av å gå å hangle![emoji31]

Hva gjorde du når det stod på som verst Olaf? Tar imot alle tips - vet jo ikke om det er migrene el pga infeksjonen jeg har så vondt i hodet...

Tenkte spenningshodepine... men med en crp som er høy og hanglende form, så er man jo mottagelig for det meste. Huff... god bedring!

Kom akkurat fra legevakten. CRP på over 100 så er en infeksjon i kroppen iallfall. Fikk penicillin kur i og med det er 7ende uken jeg er dårlig. Får håpe det hjelper for nå er jeg L E I av å gå å hangle![emoji31]

Hva gjorde du når det stod på som verst Olaf? Tar imot alle tips - vet jo ikke om det er migrene el pga infeksjonen jeg har så vondt i hodet...

Huff :sorry: jeg måtte bare sove, eller ligge i mørket med vinduene åpne. Det var det eneste som funket for meg.

God bedring, håper du snart blir bra igjen :Heartred

Går det bedre med deg? Masse god bedring iallfall!

Back
Topp