Akutt mellomørebetennelse som voksen..

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
L

Luna30

Guest
Noen som har hatt akutt mellomørebetennelse som voksen her?

Tok det lang tid før du ble bedre, før dottene i øret gikk bort?

Har hatt det i 2/3 dager nå, rant verk ut av øret på dag 2 så da regner jeg med at det har gått hull på trommehinnen, det gjør ikke vondt, men det trykker veldig i hodet og øret. Sove er umulig nesten:( Hører nesten ingenting på det ene øret å nå begynner det å trykke i det andre øret også:arghh:
Bruker paracet, ibux og nesespray men det hjelper ikke på trykket...

Å jada flere ganger i året
Har du prøvd å holde for nesen og blåse?
Lugger du høyt med hodet?

Har prøvd men tørr ikke gjøre det for hardt..:shy:
Ligger litt høyt med hode ja, men tror jeg må sitte/ligge på sofaen i natt, blir uvel når jeg legger meg:( nå blir det vel en ny runde når det andre øret setter igang:hungover:

Har prøvd men tørr ikke gjøre det for hardt..:shy:
Ligger litt høyt med hode ja, men tror jeg må sitte/ligge på sofaen i natt, blir uvel når jeg legger meg:( nå blir det vel en ny runde når det andre øret setter igang:hungover:
Må gjøre litt hardt
Hører du st det er bevegelse i øret når du blåser?

Uff da
Det tar litt tid før man lærer seg teknikken da
Jeg må blåse hver dag for å
Unngå ørebetennelser og null bevegelser i trommehinna
Det må være helt for jævlig å ha det flere ganger i året!:nailbiting::Heartred
Blir gal av å ha det sånn:bored: Håper det blir borte til jeg har eksamen 3 juni:woot:

Det må være helt for jævlig å ha det flere ganger i året!:nailbiting::Heartred
Blir gal av å ha det sånn:bored: Håper det blir borte til jeg har eksamen 3 juni:woot:
Hatt det sånn siden jeg var lita, dessverre ser det ukke ut til st jeg vokser det fra meg.

Om du ikke har blitt bedre innen ett par uker ville jeg gått til legen
God bedring ❤️

Hatt det sånn siden jeg var lita, dessverre ser det ukke ut til st jeg vokser det fra meg.

Om du ikke har blitt bedre innen ett par uker ville jeg gått til legen
God bedring ❤️
Var hos legen idag, men tar nok en tur til om det ikke er borte om ett par uker:)

Prøvde å holde for nesen å blåse nå og da løsnet det litt, det er ikke farlig å gjøre det, det blir ikke vondt? :wacky::p

Har hatt det ja, kjempevondt! Antibiotika tar det noen ganger da, om det henger skikkelig i kan du kanskje få tatt en CRP og se om det er bakterielt? God bedring :-)

Back
Topp