Akutt magekrampe

*FruSau*

Betatt av forumet
Lå på sofan og kikket på politiskolen to, plutselig fikk jeg akutt magekrampe (som skikkelig intense menssmerter) og løp opp på do..har hatt litt problemer med å få av meg det "aller helligste" i dag, selvom jeg ikke tror jeg har så mye å "levere"..prøvde å trykke, men fikk det liksom ikke til, med det samme jeg lente meg oppover ble smertene bare mer intense..kjente jeg ble kvalm, så jeg fikk tak i nermeste bøtte - å herreguuuuuuud som jeg elga!! [:'(]var så vondt!!

Kom seg litt etterpå da..så at det var en liten klump i do.."deeeeer dro spira" tenkte jeg..men ingen antydning til noe blod, eller noe som helst, så det var vel helst en liten "hellig en"..Fikk helt noia..ligger helt utslitt på sofan etter spyinga med litt murringer i magen, og MANGE bekymringer.... Har ikke kastet opp en eneste gang i sv.sk så langt..heller ikke vært noe kvalm...er ikke det nå lenger..tror det var smertene som gjorde jeg ble så kvalm..noen andre som har opplevd lignende?

Tror det kan være omgangssyke?
Det går tydeligvis overalt nå..... God bedring ..:)

Tenkte også omgangssyken.. Jeg har spydd som en gris siste døgnet, virkelig fått tatt igjen for tre mnd i fin form[;)] Ellers hørte jeg om ei gravid venninne som kastet opp når hun fikk forstoppelse, fordi det gjorde vondt. Det er sikkert ikke så vanlig, men er det ille nok kan det vel gå den veien..?

Det er faktisk veldig vanlig! Både ved forstoppelse og når du holder deg lenge når du må tisse [:)]

uansett så er det nok ingenting å bekymre seg over, selv om det er veldig veldig ubehagelig å ha det slik[:'(]

ORIGINAL: Smash!

Det er faktisk veldig vanlig! Både ved forstoppelse og når du holder deg lenge når du må tisse [:)]

uansett så er det nok ingenting å bekymre seg over, selv om det er veldig veldig ubehagelig å ha det slik[:'(]

Ok! Da er det sikkert bare fordi "folk flest" ikke snakker høyt om sånt, og det bare er inne på forum for spesielt interesserte man diskuterer alt som kommer ut av kroppen
Ære være forum!

God bedring Frk.Strøken!

det endte nok med omgangssykenn gitt!!! [:'(] Men nå kjenner jeg meg ok igjen, så satser på det ble med de to dobesøkene i gårkveld! huff....så mye værre alt blir når man er gravid! Blir jo 10 ganger mer bekymret enn vanlig!!

Ha ha, tror nok ikke folk snakker så mye høyt om dette temaet nei :o) Men utdannelsen min tilsier at jeg vet slike ulekre saker og ting[;)]

Det var disse riene jeg hadde her en natt,fryktelige smerter[:(]

Jeg har omgangssyke nå. Kan ikke huske sist jeg var så dårlig. Må ha bøtta foran meg og spy mens jeg sitter på do.....Litt feber har jeg også. Man blir jo litt ekstra bekymra i og med at man er gravid. Jeg har iallfall tenkt at så lenge ikke feberen går veldig i været, og jeg klarer å spise og drikke, venter jeg med å ringe legen. Men så utrolig grusomt!! Er helt slått ut!

hehe..ja, jeg er sykepleier selv, så er gangske vandt med å diskutere denslags! hehe.. men når det kommer til svangerskap og problemer rundt det har jeg litt mindre kunnskaper! Fødselen og alt rundt det har jeg full kontroll på derimot etter flere perioder med jobbing på føde/barsel :) LOVE IT
ORIGINAL: Smash!

Ha ha, tror nok ikke folk snakker så mye høyt om dette temaet nei :o) Men utdannelsen min tilsier at jeg vet slike ulekre saker og ting[;)]

Back
Topp