Akutt lyst på!!

Trudee

Glad i forumet
Fikk akutt lyst på fastelavensboller og bløtkake!! Skal ned å sette bolledeig å spise fastelavensboller til frokost! Elsker denne delen ved å være gravid :p

Hehe :)
Jeg våknet inatt i 4'tiden og hadde såååå lyst på ost&skinke horn :P
Så idag har jeg bakt 50stk :)
Satser på at det holder til det verste lysten er borte :P

+ at svigermor fikk noen som takk for alle brødene hun har bakt til oss :)

Trudee skrev:
Fikk akutt lyst på fastelavensboller og bløtkake!! Skal ned å sette bolledeig å spise fastelavensboller til frokost! Elsker denne delen ved å være gravid :p

Åå nå fikk jeg også lyst på fastelavensboller.. hehe.. :p

lysengeln skrev:
Hehe :)
Jeg våknet inatt i 4'tiden og hadde såååå lyst på ost&skinke horn :P
Så idag har jeg bakt 50stk :)
Satser på at det holder til det verste lysten er borte :P

+ at svigermor fikk noen som takk for alle brødene hun har bakt til oss :)

åååå har så lyst på det!! Men har ikke tid til å lage det.. Men må nesten se om jeg får gjort det i morgen vis det er dårlig vær ;)

Med en gang jeg våkna idag så jeg for meg varme ost og skinke horn.. Sa til samboern på tull i halvsøvne " gå og lag horn a".. Også gjorde han det!! Aaah- deiligste frokosten på lenge:)

jeg har hatt lyst på hamar julebrusen i 2 uker nå.. det er bare så kjett at den ikke har kommet i butikkene her enda :p tenker på den brusen HELE TIDEN!!! :p

Tror jeg må bake ost&skinke horn i dag...

jc skrev:
Tror jeg må bake ost&skinke horn i dag...

Det endte meg at jeg lagde det i går ettermidag/kveld! Ble utroolig godt!! Nå fikk jeg jaggu lyst på mere men har lagt alle i fryseren! Så får se hvor lenge jeg holder meg :P

Real skrev:
Med en gang jeg våkna idag så jeg for meg varme ost og skinke horn.. Sa til samboern på tull i halvsøvne " gå og lag horn a".. Også gjorde han det!! Aaah- deiligste frokosten på lenge:)

haha! Så snill mann du har da :D Hadde ALDRI samboern min gjort! Men nå tror jeg ikke han kan bake :P Eller han kan sikkert om han vil, men aldri gjort det!

Back
Topp