AKUTT LEGEVAKTEN :O

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Har helt glemt å si ifra :S Eg hadde tatt en buss fra Haugesund, og opp til Bergen i går fordi eg skulle på fjellet med mine foreldre. Pappa var på campingvognen, og mamma skulle hente meg etter jobb. Da eg reiste meg opp fra setet fikk eg intense smerter nederst i magen, og fra midten av ryggen og ned. Eg løp over veien fra bystasjonen og til legevakten, om måtte vente 1 time før eg kom inn. Eg blør ikkje, men de sa at eg måtte komme tilbake fordi de viste ikkje om det var svangerskap utenfor livmoren. Det de fant ut var hvertfall at eg hadde en sterk urinveisinfeksjon. Eg tror det er mer. Syns ikkje de var flink å informere siden eg er gravid.

Unnskyld meg men hvis du har sterk urinveisinnfeksjon og smerter i mage/rygg så kan det var nyrebekkenbetennelse...de burde de ha sjekka med en gang!!!

HAdde jeg vert deg, ville jeg nok bestilt meg en time til legen for å få sjekket det skikkelig, slikt bør jo tas på allvor da, uansett om det er urinveis infeksjon eller noe annet.  Lykke til hvertfall[:)] Og håper så klart alt er som det skal være[:)]

uff da. hold oss oppdatert! Krysser fingrene for dere:-)

Har fått time hos en lege på legevakten i morgen :D
Er eg heldig så er det han med ultralyd :D Så får kanskje
se lille nurket mitt i morgen. Håper det IKKE er noe gale.
Vet ikkje hva eg gjør da. Da blir det min 7`ende SA på
1 år og 3 mnd :( Håper du har kommet riktig på plass
min lille diamant :D

Nei, får ikkje ekstra oppfølging :(
Var hos legen i dag, og han hadde ikkje
ultralyd :( Da var det ikkje vits. Eg hadde
påbegynt til nyrebekkenbetenelse :(
Kan være farlig for barnet sa han. Han sa når
eg kom hjem fra ferie måtte eg skaffe meg en ultralyd :(

Eg blir så skuffet over hvor lite folk bryr seg :(
Eg er for f*** gravid, og bør ta det mer seriøst :(
Føler meg bare aleine, og lite tatt i mot. [:(][:(][:(][:(]

Hallooooooen!! Kjenner jeg koker innvendig akkurat nå! Du SKAL ha ekstra oppfølging når du har mistet så mange ganger!! Da må du jo utredes for hvorfor du mister! Det må jo være en grunn til det når det skjer så mange ganger! Huff..... så utrolig urettferdig verden skal være!!
Håper så inderlig at ikke denne nyrebekkenbetennelsen ødelegger for deg igjen...
Krysser fingrene for at lille spiren lever og klorer seg fast inni der til mars! Da skal vi bli mamma'er alle vi som er her inne! Du også!! *klemmepå*

Åhhh :D Tusen takk alle sammen. Ja, håper på å bli en fantastisk mamma til en gutt eller jente.
Håper babyen ikkje er utenfor livmoren, og at den henger seg ekstra fast :D

ORIGINAL: Karianne02

Nei, får ikkje ekstra oppfølging :(
Var hos legen i dag, og han hadde ikkje
ultralyd :( Da var det ikkje vits. Eg hadde
påbegynt til nyrebekkenbetenelse :(
Kan være farlig for barnet sa han. Han sa når
eg kom hjem fra ferie måtte eg skaffe meg en ultralyd :(

Eg blir så skuffet over hvor lite folk bryr seg :(
Eg er for f*** gravid, og bør ta det mer seriøst :(
Føler meg bare aleine, og lite tatt i mot. [:(][:(][:(][:(]

Når jeg hadde nyrebekkenbetennelse første gang jeg var gravid ble jeg lagt inn på sykehus med en gang!!fy fader for en drittlege du har vært hos!fikk du resept på noe for å få vekk den betennelsen da?

Uff og uff! Håper virkelig at spiren din klorer seg fast og blir værende der til mars!!!! Er sjokka over å høre om den dårlige oppfølgingen. Trodde vi som gravide og spesielt da du har mistet flere ganger før ble tatt ekstra vare på. men skjønner at jeg kanskje er litt naiv der ja :(

Lykke til og god bedring.

Back
Topp