S
Snekka
Guest
Har fått en vond, stygg rød kvise midt i mellom øya omtrent - hva gjør jeg??? Både for å få den vekk fortest mulig og for at den ikke skal være så øm???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma sitt gull
Jeg pleier å brenne på tuppen av en spiss nål, så stikker jeg gjennom huden midt i kvisa. Prøver å klemme litt forsiktig for å se om det kommer verk, og så dynker jeg en bomullsdottmed et eller annet med sprit i (neglelakkfjerner, vodka eller noe) og presser det på kvisa en stund. Det svir ganske bra og jeg pleier å holde presset til det slutter å svi. Etter dette så tørker den som regel ganske bra inn til neste dag.
Mulig dette høres litt sykt ut, men det funker på meg....[8D]
ORIGINAL: Snekka
Jeg pleier å brenne på tuppen av en spiss nål, så stikker jeg gjennom huden midt i kvisa. Prøver å klemme litt forsiktig for å se om det kommer verk, og så dynker jeg en bomullsdottmed et eller annet med sprit i (neglelakkfjerner, vodka eller noe) og presser det på kvisa en stund. Det svir ganske bra og jeg pleier å holde presset til det slutter å svi. Etter dette så tørker den som regel ganske bra inn til neste dag.
Mulig dette høres litt sykt ut, men det funker på meg....[8D]
Holy shit, du er jo sadist!!!! [:D][:D][:D][:D]
*rusler i vitrineskapet og ser om vi har vodka*
Heheh, ja, jeg er litt sånn [:D] Ulv i fåreklær sier noen..heheh
Men som sagt, det funker [:)]
ORIGINAL: Sunniva snopesyk
Jeg leste på generelt at noen anbefalte Clinique anti blemish solution, men har ikke prøvd den før.
Uansett så tror jeg det viktigste er å ikke pille så mye (sier frøken pille seg i ansiktet dagen lang [:o]). Den forsvinner hvertfall fortere om den får være i fred [;)]