Akutt hjelp til tørre lepper!

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg sliter med lettene innimellom, som oftest kunn overleppen. Bruker Blistex MedPlus, og har vært veldig fornøyd med den, men effekten dabber av nå. Jeg trenger en skikkelig kur, en som virker veldig raskt. For så fort lypsylen tørker så gjør leppene det samme, og når leppene tørker så må jeg rive av det tørre. Noe som igjen gjør at det svir.

Finnes det en mirakelkur?

Decubal for lips and dry spots.
Elsker den men må vel på et apotekt for å få tak i den.

Eight hour cream fra elizabeth Arden. Kan bruker oppi nesa også om det skorper seg. Konsistensen er som vaselin, bare mye bedre.

Purelan var det første jeg tenkte på også! Vidundersalve, det der. :)

Jeg sliter med lettene innimellom, som oftest kunn overleppen. Bruker Blistex MedPlus, og har vært veldig fornøyd med den, men effekten dabber av nå. Jeg trenger en skikkelig kur, en som virker veldig raskt. For så fort lypsylen tørker så gjør leppene det samme, og når leppene tørker så må jeg rive av det tørre. Noe som igjen gjør at det svir.

Henger meg på her. Jeg også er fæl til å rive av det tørre :(

Jeg har også alltid brukt blistex medplus og synes den har vært absolutt den beste. Men nå har effekten dabbet av og ikke funnet en erstatter.

Synes verken purelan eller eighthoure er gode..

Jeg har gitt opp alt som er laga for lepper, synes det bar blir tørrere. Jeg bruker nå locobase repair krem, egentlig en veldig fet fuktighetskrem. Den smaker ikke noe, og et tynt lag av den gjør leppene mine myke.

Før hadde jeg alltid leppepomade i lomma, nå smører jeg bare en gang i blant, kan gå uker mellom.

Her er det blistex og carmex som er tingen!:) vanlig lipsyl funker hvertfall ikke

Forever Living sin Lips er fantastisk! Tørker ikke ut leppene slik Lypsyl gjør (min erfaring hvertfall). Og du blir ikke avhengig av den. Typ at du må bruke den mange ganger til dagen hver dag. Inneholder Aloe Vera som er fantastisk for huden. :)

Blistex, EOS og mentolatum

Back
Topp