Akutt/haste KS

ORIGINAL: Martes

Ble hastekeisersnitt og samboer fikk være med.

sign[:)]

med førstemann ble det haste ks, og mannen fikk være med, andre gang ble det katasrofe ks, og han fikk ikke være med..men han hadde ikke rukket og komme seg på sykehuset uansett, for det gikk så utrolig fort!

Samboeren min fikk være med, og jeg hadde hastekeisersnitt, med sirener i heis osv... men han fikk være med ja, skulle ikke ned dit og være redd alene nei [:D]

Akutt ks, mannen kunne bli med- hvis han rakk frem da... han rakk akkurat frem å fikk på klær, men da fikk han ikke lov lenger siden jeg måtte i narkose alikevel...

ble haste ks på meg siden lille frøkna ville ut før tiden, i sete.. og min kjære var med :)

Hadde et HS i 2006 etter 16 timer å fødestuen. Ble i hu og hast trillet til oprasjons sal, og sambo fikk følge med meg hele veien! Dette var på KK i Bergen!

ble inlagt på sykehuset med svangerskapsforgiftning, var der noen dager før de bestemte seg for ks, dem ville ha han lengst mulig inne, min fikk være med enda de bare sa ifra et par timer, takk gud for att han fikk være med<3

Ble katastrofe-ks på meg og mannen fikk ikke være med :(
Tok 7 min fra alarmen gikk til gutten var ute :(

Back
Topp