Akutt dødstrøtt

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
Jeg er så trøtt for tiden... legger meg i 8 -9 tiden og står opp i 6.30 tiden...

Akkurat nå sitter jeg på jobb og er helt sinnsykt trøtt... vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg... en annen ting som skjer når jeg blir alt for trøtt er at jeg får vondt i hode.. og det kjenner jeg å komme nå...!! 
Har dere noen råd til noe en kan spise som kan gjøre en litt mer oppkvikket ? Eller noe annet man kan gjøre...! Dette er ufattelig slitsomt.. og merker at alt jeg prøver å få inn i hode går å i slow motion.... gleder meg til helg!

Da er vi flere. Her legger jeg med mellom 20-21 hver dag og opp 6 (snuppa våkner og jeg må på jobb)... alikevel er jeg konstant trøtt fra kl 17 hver dag... :/ Håper det blir bedre etter hvert :)

Vi er flere...

Jeg er helt sånn lammende trøtt her jeg sitter på jobben.Sliter med å holde øynene oppe og konsenstrasjonen på arbeid.

Alveskatt skrev:
Da er vi flere. Her legger jeg med mellom 20-21 hver dag og opp 6 (snuppa våkner og jeg må på jobb)... alikevel er jeg konstant trøtt fra kl 17 hver dag... :/ Håper det blir bedre etter hvert :)

Jeg er normalt trøtt fra sånn 15-16 tiden... men dette var litt vel tidlig! Fått meg litt mat nå, og beste kollegaen var ute å handlet det jeg hadde lyst på av mat.. og fikk han til å ta med en cola å... så jeg jeg tok et glass og det ser ut til å ha hjulpet med litt koffein på hode... så da får vi satse på å holde ut litt til!! :) Men det er veldig slitsomt å være sånn her... føler meg liksom litt ubrukelig.. og så er jeg helt ny i jobben også... heldigvis har jeg fortalt dem her.. så jeg ikke bare ser ut som en trøtting.. men at det faktisk har sine grunner ;)

Back
Topp