Akutt dårlig

lene89

Glad i forumet
Sto å laget muffins med storesøster men så ble jeg plutselig kjempe dårlig,vondt i magen å kvalm.gikk på do og var veldig løs i magen,føler meg veldig rar..noen andre som har hatt sånn?

Jaaa!

I går lå jeg bare på sofaen med en ekkel kvalme. På onsdagen var jeg så kvalm at jeg måtte kaste opp på kvelden, og i dag våknet jeg med løs mage og kvalme.

Vet mange er litt dårlig og tømmer seg før fødsel, men ingen andre tegn disse tre dagene bortsett fra kynnere.

Snuppa hadde omgangen forrige uke, men kan ikke være det heller.

Merkelige greier :p

Tittei, sniiiiker litt fra juni jeg :D

Veninna mi fikk nr 2 for ett år siden, å da startet det AKKURATT Som dere beskriver. 2 dager etterpå var lilelgutt født :D

Så det kaaaaaaan være et tegn* krysser fngre* men kan også være det dumme maveviruset som går rundt omkring :(

Spennende tid for dere nå :D

Klem fra meg :D

Hadde de slik i går jeg også, og holdt det gående til 04:45 i natt. I natt tror jeg det var masrier for da kom de regelmessig, men det har gitt seg nå. Tilbake til kynnere i dag :)

Ja, det har faktisk skjedd meg 3-4 ganger. Uten at det har skjedd noe, altså :P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg var dårlig i magen i hele går, spiste mat og så gikk det en halvtime før jeg måtte løpe på do! Var på do syv ganger, på kvelden og natten var voond med kraaftige kynnere og nedpress, så pass at jeg pakket ferdig fødebagen og måtte bare gå gå gå gå.. gikk over i natt, sovnet og ja, sitter her å venter! Noen som sier det er kroppen som klargjør seg til fødsel ved å tømme seg skikkelig, så kanskje det nærmer seg vår tur?

Tømmer bra for tiden her også,men merker ikke at kynnerne har blitt verre,de har derimot blitt bedre:P

Merkelig fenomen. Jeg har vært skikkelig dårlig i magen de siste dagene, og har noe voldsomt med luft og luftsmerter også. Men ser ut som det er heller vanlig da :)

Kanskje man slepper å spørre om klyster på føden ;)

Har vert slik de siste dagene,alt jeg spiser kommer veldig fort ut igjen....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp