Sillynelly
Betatt av forumet
Jeg ble dårlig med oppkast og diare ca 4 timer etter å ha spist noen få blåskjell i kveld. De andre som spiste ble ikke dårlige. Dette vsr første gang jeg spiste blåskjell på 5-6 år, fordi jeg ble så dårlig da også. Da spiste jeg også bare noen få, mens de to som spiste de øvrige 2 kiloene ikke ble det. Helt til i kveld har jeg trodd at det skyldtes at ett av de skjellene var dårlige, fordi det var ett som smakte rart. Nå leser jeg på nettet at man kan UTVIKLE skalldyrallergi, og jeg vil nesten tro at det er det som har skjedd meg.
Ble veldig dårlig, men det sto ikke på mer enn en times tid. Nå føler jeg meg grei igjen. Virket som kroppen bare måtte få ut det den ikke tålte.
Men bør jeg kontakte legen etter en slik kraftig reaksjon? Blir jo litt urolig for babyen i magen...
Ble veldig dårlig, men det sto ikke på mer enn en times tid. Nå føler jeg meg grei igjen. Virket som kroppen bare måtte få ut det den ikke tålte.
Men bør jeg kontakte legen etter en slik kraftig reaksjon? Blir jo litt urolig for babyen i magen...