Akupunktur

Mai x 2<3

Glad i forumet
mot bekkenløsning anbefales[:D]
Jeg var på min første behandling i går, og jeg var noe skeptisk til dette! Men faktisk er jeg bedre[:)] Jeg kjenner mindre smerter, og klarer å sitte/ligge i samme stilling over tid[:)] 
Så til dere som sliter med bekkenet; Det er verdt å prøve!

jepp, helt ening:) har prøvd det selv og funker faktisk veldig bra på meg også[;)]

Har selv hatt en time i uka de siste tre ukene og er vesentlig bedre, rett og slett helt supert[:D]

Bra det er flere som har erfart det samme[:D] Det er godt at noe virker på disse smertene!
Og at man kan få nyte svangerskapets siste del[:D]

Så bra. Jeg har også hatt godt utbytte av slik behandlng. [:D]

da tror jeg faktisk jeg skal bestille meg en time [;)]
Skal ha modningsakupunktur etterhvert også, men da kan jeg begynne nå mot bekkenet[:)] Lurt

ORIGINAL: Febbis

Skal ha modningsakupunktur etterhvert også, men da kan jeg begynne nå mot bekkenet[:)] Lurt

Ja du bør prøve[:D] Skal også få modningsakupunktur rundt uke 37, krysser fingrene for at det også har sin effekt[:)]

ORIGINAL: Krils

Ja du bør prøve[:D] Skal også få modningsakupunktur rundt uke 37, krysser fingrene for at det også har sin effekt[:)]

Jeg har hvertfall stor tro på at det hjelper gjennom modningsprosessen!!![:)] Kan ikke få skrytt det nok opp i skyene.

ORIGINAL: Krils

Jeg har hvertfall stor tro på at det hjelper gjennom modningsprosessen!!![:)] Kan ikke få skrytt det nok opp i skyene.

Godt å høre[:)] Jeg mener at kroppen har godt av å få litt hjelp av og til, i værtfall så lenge det er innenfor kontrollerte rammer!

Back
Topp