Akupunktur??

andria

Andre møte med forumet
Heisann! Har en veninne som er i uke 15, som allerede har bekkenproblemer. Har blitt anbefalt akupunktur, er det noen av dere her inne som har erfaring med dette? Hjelper det?
Tusen takk[:D]

Jeg går til akupunktur for bekkenplager og syns det hjelper veldig! Anbefales!!

Jeg var til akupunktur for bekkenet i går. Han sa han åpna det og satte for å slippe ut endorfiner, slik at jeg slapp smerter. allerede på kvelden merka jeg stor forskjell. i dag skulle man ikke tro jeg har hatt bekkenløsning i det heletatt. Bekkenet er så godt som nytt, men skal fortsatt tilbake da [:)]
føler egentlig ikke at jeg har behov for fysio lengre.

Høres jo veldi bra ut [:)] Tusen takk for at dere deler erfaringene deres[:D]

Det høres jo veldig lovende ut. Jeg hadde tenkt å prøve modningsakupunktur...
Og forstod det sånn at hun ville sjekke helsetilstanden generelt, så kanskje jeg kan få en nål for bekkenlåsningen min også....Det ville jo vært helt vidunderlig...

ORIGINAL: Coolwater

Det høres jo veldig lovende ut. Jeg hadde tenkt å prøve modningsakupunktur...
Og forstod det sånn at hun ville sjekke helsetilstanden generelt, så kanskje jeg kan få en nål for bekkenlåsningen min også....Det ville jo vært helt vidunderlig...

Det kan du helt sikkert [:)] det blir vell sikkert samme som jeg fikk tenker jeg, for det går vell på å åpne bekkenet det også [:)] anbefales skikkelig. man betaler heller ikke mer fordi om man skal ha nåler for flere plager, som jeg har forstått det hvertfall [:)]

Det er vel kanskje individuelt, men kor mange behandlingar treng ein, egentlig? (sånn ca)
Og er det nåken som trener med ein sånn stor treningsball?

ORIGINAL: miamilla

Det er vel kanskje individuelt, men kor mange behandlingar treng ein, egentlig? (sånn ca)

tenker du for bekkenet?
ser ut som jeg kunne klart meg med denne ene timen, da den hjalp veldig, men jeg tar jo også modningsakupunktur, også er det vel greit å "forebygge" bekkenløsninga, så jeg skal hvertfall 1-2 ganger til før fødsel. skal på tirsdag og muligens fredag, men så er det jo påske. har termin 4. april (1.påskedag) så det er ikke sikkert jeg rekker mer [:)]

kan anbefale det på det sterkeste, men det skal sies at det virker forskjellig fra person til person da.

hørt at trening med ball ikke er anbefalt for de som sliter veldig med bekkenet værtfall, da denne treninga visstnok skal være veldig tung.

Jeg går dit ca annen hver uke for å holde det vedlike.

tenker du for bekkenet?
ser ut som jeg kunne klart meg med denne ene timen, da den hjalp veldig, men jeg tar jo også modningsakupunktur, også er det vel greit å "forebygge" bekkenløsninga, så jeg skal hvertfall 1-2 ganger til før fødsel. skal på tirsdag og muligens fredag, men så er det jo påske. har termin 4. april (1.påskedag) så det er ikke sikkert jeg rekker mer [:)]

kan anbefale det på det sterkeste, men det skal sies at det virker forskjellig fra person til person da.

hørt at trening med ball ikke er anbefalt for de som sliter veldig med bekkenet værtfall, da denne treninga visstnok skal være veldig tung.

Takk for svar! Eg tenkte treningsball for bekkenløysing. Var ei som sa at det var bra, men viss eg er forsiktig (for å vere i aktivitet (trener ikkje så mykje ellers) så kanskje det går bra.

Men uansett høres det ut som om eg skal bestille meg ein time hos akupunktur [:D]

tenker du for bekkenet?

Takk for svar! Eg tenkte treningsball for bekkenløysing. Var ei som sa at det var bra, men viss eg er forsiktig (for å vere i aktivitet (trener ikkje så mykje ellers) så kanskje det går bra.

Men uansett høres det ut som om eg skal bestille meg ein time hos akupunktur [:D]

Det kan jo godt hende det er bra, men jeg har jo også gått til fysio en stund nå, og hun sier at den beste trening om man sliter skikkelig er i basseng, fordi man er vektløs der [:)] men dette er jo selvfølgelig noe en selv må kjenne på. Jeg vet at jeg ville blitt sengeliggende med styrketrening hvertfall [8D]

Back
Topp